CivilEng Club
המועדון של ענף הבנייה, הנדל"ן והתשתיות
יש לכם רעיון להטבה עבור קהילת CivilEng?
דברו איתנו באמצעות החלונית "צור קשר"
CivilEng - מוביל שינוי בענף הבנייה והתשתיות!
אנחנו מאמינים שה"אנשים" הם המשאב הכי חשוב בתעשייה!

התזרים של רייזאפ - תמונה מלאה על כל ההוצאות וההכנסות

 

התזרים של רייזאפ ייתן לך את התמונה המלאה על כל ההוצאות וההכנסות - התקופה האחרונה הביאה שינויים בהוצאות החודשיות שלנו ואנחנו צריכים להיות ערים לזה. אולי יש הוצאות מסויימות שאנחנו יכולים לבטל או להקפיא כמו מינויים לשירות שלא משתמשי בהם בתקופה זו.

במוצר תובנות מותאמות אישית על הכסף שלך - רייזאפ מעדכנת בשינויים שקרו עם הכסף שלך, למשל אם חשבון החשמל עלה כי היית יותר בבית, יש דרכים להוזיל אותו, או  עמלות בנק מיותרות שביטולן חוסך מאות ואלפי שקלים בשנה.

כמו כן אופציות להתחיל לחסוך ולייצר לעצמנו כרית ביטחון לימים קשים - עם רייזאפ אפשר להבין כמה כסף תוכלו לחסוך כל חודש, כמה אתם צריכים לחסוך כדי לייצר לעצמכם כרית ביטחון.

 

לפתיחת חשבון ולמימוש ההטבות >>

 

הטבות לחברי\ות CivilEng:

  • 50% הנחה במשך החודשיים הראשונים (מעבר לחודש ההתנסות)

 

שימו לב

  1. סקר שוק: יש לערוך בדיקה מקיפה וסקר שוק לפני ההצטרפות להטבה. השירות וההטבות ניתנות על ידי גורם חיצוני ולכן באחריותכם לבדוק ולוודא כי התנאים, השירות וכל דבר או עניין אחר, תואם את הצרכים האישיים שלכם. קבוצת CivilEng אינה אחראית על השירות או המוצר והנושא באחריותכם המלאה. ט.ל.ח 
  2. שקיפות וגילוי נאות: ההצטרפות לשירות דרך הקישור המצורף >> תניב לנו עמלה צנועה. זו ההזדמנות שלכם לפרגן ל CivilEng במידה ואתם נהנים מהתכנים והשירותים שלנו :)

 

חזרה לכל ההטבות של CivilEng Club >>

 

על המחבר