טרם התקבלה חוות דעת.

ארכו - שימור ושחזור

ארכו שימור ושיחזור - מובילה בביצוע פרויקטים מורכבים לשימור ושחזור אתרים היסטוריים וארכאולוגיים.

שתף:

אודות

ארכו קמה במטרה לתת מענה לביקוש הגובר בידע ויכולת ביצוע של עבודות המבוססות על טכנולוגיות בנייה קוֹדמות וקְדוּמות ושימורן מתוך הערכה לאיכויות המצויות במבנים עתיקים, כבוד מורשת התרבות על סמליה ואהבת הידע הרב והמגוון ששימש את אבותינו בבניין הארץ.
חזון: "ארכו תתמיד להיות הבחירה המועדפת של אנשים וארגונים, בארץ ובעולם, השואפים לטפח את מסורתם ותרבותם, באמצעות פיתוח ויישום פתרונות מקוריים ויצירתיים המנציחים בנאמנות את המורשת הבנויה. ארכו תתמיד לטפח סביבת עבודה - מרגשת , מאתגרת וחווייתית המעניקה ללקוחותיה פתרונות עתירי - ריגוש, אתגר וחוויה".
ארכו שימור ושיחזור - מובילה בביצוע פרויקטים מורכבים לשימור ושחזור אתרים היסטוריים וארכאולוגיים. צוות יוצאי רשות העתיקות , רשות הטבע והגנים ומאיסטרים בתחום סיתות אבן, וגמרים מסורתיים מובילים את הידע בחברה לצד רכישת ידע חדש בהשתלמויות בארץ ובחו"ל. ביצענו עשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ על בסיס טכנולוגיות בנייה קדומות ומסורתיות בשילוב אמצעים מודרניים ייעודיים, הן לבנייה חדשה והן בטיפול ובשימור מבנים היסטוריים עתיקים וארכאולוגיים.

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר