אשטרום נכסים: הרווח הנקי ברבעון הראשון עלה לכ- 39 מיליון ש"ח

אשטרום נכסים: הרווח הנקי ברבעון הראשון עלה לכ- 39 מיליון ש"ח

הכנסות החברה הסתכמו בכ- 66.8 מיליון ש"ח

מוטי סלע, מנכ"ל החברה: "ברבעון הראשון נמשכה מגמת הצמיחה בפעילות אשטרום נכסים, ובמקביל להמשך ההשבחה של נכסיה הנוכחיים של הקבוצה, אנו פועלים לאיתור נכסים חדשים בישראל ובגרמניה. כמו כן, אנו מקדמים את הפרויקטים שאנו יוזמים בישראל, ומעריכים כי הם יתרמו תרומה חיובית כבר במהלך העתיד הנראה לעין"

חברת אשטרום נכסים מקבוצת אשטרוםובניהולו של מוטי סלע, פרסמה היום את תוצאותיה לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2015.

אשטרום נכסים סיימה את הרבעון הראשון  של שנת  2015 עם הכנסות בהיקף של כ- 66.8 מיליון ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ- 68.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות נובעת מהכנסה חד פעמית בהיקף של כ- 3.7 מיליון ש"ח שרשמה החברה אשתקד בגין פרויקט דיסלדורף. בניטרול הכנסה זאת היתה רושמת החברה עליה בהכנסותיה . הכנסותיה של החברה מהשכרת נדל"ן להשקעה שהינה פעילות הליבה של החברה עלתה מסך של 54.6 מיליון ש"ח ל- 55.8 מיליון ש"ח תוצאה של גידול בהכנסות מספר פרויקטים הן בשל סיום שיפוצים בהם והן בשל אכלוס שטחים פנויים.  

הרווח התפעולי של אשטרום נכסים ברבעון הראשון של 2015 עלה לכ-39.1 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ- 33.8 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, במהלכו רשמה החברה הוצאה בהיקף של כ- 7.5 מיליון שקל בגין השקעות שנעשו בפרויקטים שונים של החברה, בעוד שברבעון המדווח נרשמה הוצאה של כ- 600 אלף ש"ח בגין השקעות מסוג זה.

בשורה התחתונה, רשמה אשטרום נכסים עליה ברווח הנקי לכ-39 מיליון ש"ח (35.8 מיליון ש"ח מיוחס לבעלי המניות), לעומת כ- 30.9 מיליון ש"ח בשנת 2014 (כ-26 מיליון ש"ח מיוחס לבעלי המניות).  הרווח הושפע מירידה בהוצאות המימון .

ממאזנה של החברה עולה, כי הונה העצמי של החברהליום ה-31 במרץ 2015 עמד על כ-1 מיליארד ש"ח והוא היווה כ-29.9% מסך המאזן. ההון האמור הינו  לאחר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ- 37.7 מיליון שקל ולאחר ירידה בהון העצמי שנרשמה בעקבות החלשות האירו.

עוד עולה מהמאזן המאוחד של החברה, כי בקופתה של החברה מזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר בהיקף של כ-253.2 מיליון ש"ח. היקף המאזן של החברה הסתכם בסך של 3.36 מיליארד ש"ח והוא כולל בתוכו  נדל"ן להשקעה בסך של כ-2.34 מיליארד שקל והשקעות בחברות כלולות של כ-630.9 מיליון ש"ח.

אשטרום נכסים בניהולו של מוטי סלע,הינה חברת נדל"ן הפועלת בעיקר בתחום הנדל"ן המניב בישראל. בבעלות החברה שטחי משרדים, מסחר, תעשייה ומלונאות בכל רחבי הארץ בהיקף של כ-490,000 מ"ר. החברה מחזיקה ב-8.81% ממניות מבטח שמיר אחזקות בע"מ .

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר