בת ים: המחוזית תל אביב אישרה תכנית פינוי בינוי נוספת בעיר לבניית 137 יח"ד בפינת הרצל ז'בוטינסקי

לאחר דיון חוזר, הועדה המחוזית תל אביב אישרה ביום שני ה-21.9.15, תכנית פינוי בינוי בהיקף של 137 יח"ד, במקום 31 דירות קיימות בפינת הרחובות הרצל וז'בוטינסקי. המתחם ממוקם בצמוד לתחנה מתוכננת של הרכבת הקלה. בחודש האחרון הוקטן גובה המגדל על מנת להתאימו למדיניות הבנייה לגובה שקבעה הועדה המחוזית, והוא עומד על 30 קומות. המגדל יכלול 137 יח"ד, כאשר 20% מהן יהיו דירות קטנות בנות כ-75 מ"ר.

בתכנית מתוכננים גם שימושי מסחר ותעסוקה. הועדה המחוזית החליטה להיענות לבקשת הועדה המקומית להוסיף קומת משרדים לבניין ולהגדיל את שטחי התעסוקה, לאור קרבת המבנה לתחנת הרכבת הקלה המתוכננת. בסה"כ תהיינה 2 קומות משרדים בשטח של 1200 מ"ר. בנוסף, מתוכננים 620 מ"ר למסחר.

התכנית כוללת גם מגרש קטן בשטח של חצי דונם שיועד במקור למבנה מגורים, אך נרכש ע"י קופת חולים כללית. במסגרת התכנית החדשה קופת חולים תעבור למגדל, והמגרש יעבור לבעלותה של העירייה, המתכננת להקים עליו מעון יום ומעליו קומה לשימושים ציבוריים נוספים.

בתמונה: ראש עיריית בת ים, יוסי בכר

 

לדברי יוסי בכר, ראש העיר בת ים: עיריית בת ים ממשיכה לקדם במרץ תוכניות לפינוי בינוי והתחדשות עירונית במסגרת תמ"א, המהוות בשורה של ממש לעיר בת ים ותושביה. התכניות הללו מעניקות לתושבי העיר איכות חיים וביטחון, ומאפשרות לנו לשמור על רמת מחירי דיור סבירה. גם בתכנית זו אנחנו ממשיכים במגמת השימושים המעורבים של מגורים, מסחר ותעסוקה. אישור התכנית הזו בוועדה המחוזית מהווה צעד נוסף בהגשמת החזון שלנו".

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר