גידול במכירות אשדר: ברבעון הראשון של השנה מכרה 139 יחידות דיור בהיקף כספי של כ- 226 מיליון שקל

ההתעוררות בשוק הדיור ניכרת בחברת אשדר: מדוחות החברה שפורסמו היום  עולה, כי במהלך הרבעון הראשון של שנת 2015 מכרה החברה 139 יחידות דיור (חלק החברה) בהיקף כספי של כ- 226 מיליון שקל(חלק החברה), עלייה של כ - 16% בהיקף הכספי לעומת הרבעון הראשון אשתקד,  בו מכרה החברה 121 יחידות דיור (חלק החברה) בהיקף כספי של כ- 195 מיליון שקל (חלק החברה). עוד עולה מהדוחות, כי מאז תחילת חודש אפריל  ועד היום מכרה אשדר 55 יחידות דיור בפרויקטים שלה ברחבי הארץ בתמורה כספית כוללת של כ- 107 מיליון שקל (חלק החברה).

ארנון פרידמן, מנכ"ל אשדר, מסר: "ברבעון הראשון של 2015 אנו עדים להתעוררות בשוק הנדל"ן למגורים ונהירה של רוכשי דירות למגוון הפרויקטים של החברה בישראל. העלייה במכירות נובעת הן מהביקושים הגבוהים באזורים בהם פעילה החברה, והן הודות למותג החברה הנתפס כאחד המובילים והאמינים בשוק. אנו ממשיכים לפתח את הפרויקטים הקיימים ונערכים להמשך העלייה בהיקף הביקושים במהלך שנת 2015, תוך פיתוח פרויקטים נוספים כבר בתקופה הקרובה".

אשדר מסרה, ברבעון הראשון של שנת 2015, 178 יחידות דיור לעומת 104 יחידות דיור שמסרה ברבעון המקביל אשתקד, דבר שהשפיע על הכנסות החברה, שעלו בכ- 7% לכ- 205.5 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה צמח לכ- 18.6 מיליון שקל, לעומת כ- 1.7 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2014. נכון ליום ה-31 במרץ 2015, לחברה 1,549 יחידות דיור המצויות בביצוע ו/או בשיווק (כולל בפרוייקטים שהסתיימו), מתוכן 853 יחידות דיור נמכרו בסכום של כ- 1.3 מיליארד ש"ח.

חברת אשדר, בשליטת קבוצת אשטרום, ובניהולו של ארנון פרידמן הינה אחת מחברות הבניה המובילות בישראל. החברה פועלת בתחום ייזום הבניה למגורים. החברה מתמחה בהקמת שכונות 

המשלבות בנייה למגורים, מסחר, פיתוח שטחים ירוקים ומבני ציבור. החברה הקימה פרויקטים רבים הכוללים למעלה מ- 20,000 יחידות דיור וכיום מעורבת בתכנון ובהקמת פרויקטים למגורים בהיקף של כ - 9,500 יחידות דיור, הפזורים ברחבי הארץ (חלק החברה כ- 6,200 יחידות דיור). בשנים האחרונות החברה הגדילה את היקף פעילותה, את מספר הפרויקטים הפעילים ואת מספר היחידות שבשיווק ובבנייה.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר