טרם התקבלה חוות דעת.

דורון שלו הנדסה

משרד דורון שלו הנדסה בע"מ עוסק בתכנון מבנים (structures) במובן הרחב של המושג בתחומי הנדסה שונים – הנדסה אזרחית, הנדסה אווירונאוטית ואנליזות מבנה של מיכשור וציוד תעשייתי מגוון.

שתף:

אודות

משרד דורון שלו הנדסה בע"מ עוסק בתכנון מבנים (structures) במובן הרחב של המושג בתחומי הנדסה שונים – הנדסה אזרחית, הנדסה אווירונאוטית ואנליזות מבנה של מיכשור וציוד תעשייתי מגוון. למשרד התמחות במספר תת תחומים בהקשרי ההנדסה המתוארים לעיל:

אנליזות אלמנטים סופיים אנליזות מבנה לכל גיאומטריה, לכל סוגי החומרים, לכל סוגי העומסים.

אנליזות דינמיות בתחומי גוף קשיח, רציפות, PSD, SRS, דינמיקה מהירה ופיצוץ, sloshing ועוד. באמצעות שת"פ עם מעבדה - יכולת לבצע מדידות דינמיות וניתוח התנהגות דינמית ותנודות עד מתן פתרון מלא.

אנליזות לינאריות ולא לינאריות בתחום גיאומטרי וחומרי. הזזות גדולות, חומרים היפר-אלסטיים וכד'

התמחות בחומרים מרוכבים. תכנון עשרות של כלי טיס וחלקי כלי טיס מחומרים מרוכבים כמו גם ציוד תעשייתי וחלקי ציוד תעשייתי מחומרים מרוכבים. בנוסף – תיקון וחיזוק מבנים בהנדסה אזרחית תוך שימוש בחומרים מרוכבים.

התמחות בתחום אנליזות אווירואלסטיות. פרפור דיברגנציה, השפעות על מקדמים אווירודינמיים, יציבות, עומסים וכד'. בצוע ניסוייGVT  תוך שת"פ עם מעבדה על בסיס קבוע.

קטגוריות

תחומי פעילות

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר