האקדמיה לניהול בחברת אורתם מליבו (מחזור שני)

האקדמיה לניהול, מנהיגות ומקצועיות למומחים בניהול הבנייה - תוכנית יוקרתית למנהלים בחברת אורתם מליבו

האקדמיה לניהול בקבוצת אורתם מליבו מדגישה את הצורך האינסופי בהשחזת המסור וחיזוק המיומנות הניהולית לצד זו המקצועית.

חברות הבניה מתמודדות בסביבה מאתגרת שדורשת איכות עבודה תוך עמידה בלוחות זמנים ובתקציב נתון.

אתגר תפיסת ההדרכה בחברה הוגדר לאחרונה כתחום משמעותי ומרכזי שיש לפצחו כך שיתאים למנהלים בחברה המתמודדים עם שילוב אינטנסיבי שבין ניהול והנדסה.

המחזור האחרון והשני במספר שהסתיים זה עתה היה מיועד למנהלי פרויקטים אך בחודשים הקרובים יפתחו מחזורים נוספים גם למהנדסי ביצוע בחברה ולמנהלי עבודה.

מטרות התוכנית היו חיזוק המיומנויות הניהוליות ומתן כלים יישומיים ורלוונטיים עבור הלומד, פיתוח האישי והמקצועי מצדו של הפרט וכן יצירת תרבות ארגונית של למידה וחתירה למקצוענות.

 

תכנית הלמידה התבססה על מספר עקרונות:

  1. ההכשרה הינה ברובה in houseכך שפותחה ע״י ההנהלה הבכירה אשר העבירה את  מפגשי התוכנית ע״פ תחומי החוזק של כל אחד מהמרצים ובתיאום עם אסטרטגיית החברה (למשל ניהול תזרים, ניהול לוחות זמנים ועמידה ביעדים, חוזים מול הלקוח ומול ספקים, תחום האיכות וכו') בחירתנו בהכשרה פנים ארגונית נבעה מתוך התפיסה שצוות ההנהלה הבכירה הינו הבקיא ביותר בתחום, מכיר בצורה הטובה ביותר את האתגרים עימם מתמודדים המנהלים ובנוסף יש חשיבות רבה מבחינתנו להעברת הידע שצברו המנהלים הבכירים גם מבחינה ניהולית וגם מבחינה מקצועית.
  2. הלמידה הינה אקטיבית ומתבססת על תרגולים, סימולציות, case study מחיי היום יום ואף למידה פרואקטיבית שכוללת הצגת עבודת גמר. העבודה שמה דגש על הנושאים המרכזיים שנלמדו בתוכנית ועל שינויים כתוצאה מהלמידה בקורס.
  3. לצד התכנים המקצועיים הוקדשו יומיים מלאים לצורך העצמה אישית וניהולית, הסדנאות הועברו ע"י יועצת חיצונית בשילוב עם סמנכ"ל ההנדסה. בסדנאות אלו המשתתפים למדו על תפיסת התפקיד שלהם כמנהלים, גילו את החוזקות שלהם ולמדו כיצד למנף אותם בעבודה מול העובדים תחתיהם. ימים אלו קיבלו האהדה רבה בקרב המשתתפים.

התוכנית מוצבה בחברה כתוכנית יוקרתית, מוערכת, ומרכזית. מנכ"ל החברה, אמיר נחום, לקח חלק פעיל בתוכנית ע״י נוכחותו ברוב המפגשים מה שאפשר שיח חופשי ובלתי אמצעי בינו לבין הלומדים.

המנהלים מספרים כי זו היתה חוויה מלמדת מאוד, עוצמתית ומעשירה.

 

מתוך תגובות משתתפי הקורס:

"האקדמיה היא אחת מהחוויות היפות בתחום שחוויתי. אין שום מקום בעולם שמכנסים כל כך הרבה ידע וחולקים אותו בין נציגי החברה. בנוסף – תורם לגיבוש בין מנהלי הפרויקטים"

"באמת שרואים את ההשקעה ואני אישית מעריך מאוד! כיף לראות שאכפת לחברה"

"קורס חשוב ומועיל במיוחד בהיבט הניהולי. נתן לי הבנה גבוהה יותר בהתנהלות היומיומית ועוזר לי לא מעט בהתמודדות בתפקיד"

"קורס מרתק, מעניין ומעשיר! רכשתי ידע וכלים חדשים ושיפרתי קיימים!"

"הקורס תרם לי הרבה מאוד, פתח והרחיב את כיווני החשיבה והרחיב את הכלים הניהוליים"

לסיכום, הנהלת החברה מבינה שלתוכניות אלו יש תפקיד חשוב בפיתוח האדם, ביצירת חיבור לארגון ובאמירה (שמחוברת היטב לאסטרטגיה) שההון האנושי הינו הנכס המרכזי של החברה.

 

 

 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר