הגשמה מגייסת 200 מיליון שקל לקרנות Cofund להשקעות בנדל"ן עם פיזור גדול

הגשמה מגייסת 200 מיליון שקל לקרנות Cofund להשקעות בנדל"ן עם פיזור גדול.

סכום המינימום להשקעה בקרנות Cofund הוא 250 אלף דולר.

המשקיעים ב-Cofund יהנו מפיזור ההשקעה ב-4 פרויקטים שונים, לפחות אחד מהם בפרויקט בלונדון, ואחד בפרויקט נכס מניב. בנוסף לכך הם יהנו מעודף תשואה של 4%-5% מהפחתת דמי ניהול והשתתפות ברווחים.

קרן הגשמה, קרן ההשקעות בנדל"ן המובילה בישראל, שהוקמה על ידי אבי כץ וחנן שמש, משיקה מוצר חדש בתחום ההשקעות בנדל"ן. הגשמה מתכננת לגייס מהמשקיעים שלה כ-200 מיליון שקל במספר קרנות, תחת המותג Cofund, קרנות שיאפשרו למשקיעים בהן פיזור גדול יותר מאשר השקעות בפרויקטים ספציפיים כפי שקיימות כיום בקרן הגשמה.

סכום המינימום להשקעה בקרנות Cofund הוא 250 אלף דולר, לעומת סכום מינימום להשקעה של 100 אלף שקל בהגשמה. באמצעות השקת Cofund נכנסת הגשמה לפרויקטים גדולים יותר בהיקף של כ-30 מיליון דולר ויותר, בהם קיים צורך בהון עצמי גדול יותר.

באמצעות ההשקעה ב-Cofund יקבל המשקיע השקעה ב-4 פרויקטים שונים, לפחות אחד מהם בפרויקט בלונדון, ואחד בפרויקט נכס מניב. פורטפוליו כזה יאפשר למשקיע 3 רבדים של פיזור - סקטורילי, מט"ח וגיאוגרפי.

עו"ד חנן שמש, יו"ר ומנכ"ל הגשמה, מציין כי "בנוסף לפיזור הגדול יותר שמפחית משמעותית את הסיכונים, משקיעי Cofund יהנו גם מיתרונות בתשואה על פני ההשקעות הרגילות בהגשמה, בשיעור של 4%-5% בשנה. התשואה העודפת מגיעה לאור הנחה משמעותית בדמי הניהול ובהשתתפות ברווחים. בנוסף לכך, משקיעי Cofund יקבלו קדימות בחלוקת הכספים מהפרויקטים על פני שאר המשקיעים, מה שנותן ביטחון נוסף בהשקעה".

הגשמה היא קרן ההשקעות החוץ בנקאית המובילה בתחום הנדל"ן, והיא השקיעה עד כה מהקמתה בשנת 2009 כ-210 השקעות שונות. הקרן גייסה הון עצמי ממשקיעה סכום של 1.3 מיליארד שקל, בהיקף עסקאות של 6 מיליארד שקל. עד כה רשמה הגשמה אקזיטים ב-20 פרויקטים, כשהמשקיעים בהם זכו לתשואה שנתית ממוצעת של 18.4% נטו.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר