הושלמה העסקה למכירת 50% מבית קרדן לקבוצת מגדל

חברת קרדן נדל"ן השלימה את העסקה למכירת 50% מ"בית קרדן" שבתל-אביב לידי קבוצת מגדל בתמורה כוללת של כ- 131.4 מיליון ש"ח. הבוקר פרסמה החברה, כי מסרה למגדל ביטוח ומקפת החדשה, הנמנית עם קבוצת מגדל, את יתרת השטחים והחניות בבית קרדן בתמורה לכ-22 מיליון ש"ח, המתווספים לכ- 109.4 מיליון ש"ח ששולמו לקרדן נדל"ן בעבר. עם השלמת העסקה והתאמת התמורה (על פי תנאי ההסכם) הנכס נמכר בתשואה של כ- 6.6%.

"בית קרדן" הינו מגדל משרדים הממוקם בדרך מנחם בגין בתל אביב, בסמוך לתחנת הרכבת. הבניין כולל 20 קומות על פני כ- 18,000 מ"ר וחניון המונה 348 חניות. במסגרת השלמת העסקה, נמסרו עתה למגדל מחצית משטחים בהיקף כולל של כ- 1,900 מ"ר וכן מחצית מהחניון. יתרת השטחים שנותרו בבעלות קרדן נדל"ן צפויים להניבNOI בהיקף שנתי של כ- 9.5 מיליון ש"ח.

מיקי זיסמן, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו מרוצים מאוד על השלמת העסקה עם קבוצת מגדל. אנו רואים בשותפות הזו שותפות אסטרטגית והשלמת העסקה מהווה נדבך חשוב בדרך לבחינה משותפת של הזדמנויות עסקיות עתידיות. בראייתנו בית קרדן הינו אחד מהבניינים האטרקטיביים בתל-אביב, הממוקם באזור שמתפתח במהירות למוקד הבילויים והקניות הגדול ביותר בעיר. התשואה לפיה נמכר הנכס מלמדת על איכותו הגבוהה, הבאה לידי ביטוי גם באיכות השוכרים ובמשך החיים של חוזי השכירות עימם. במקביל, אנו ממשיכים לפעול במרץ לקידום פעילויות החברה בכל שאר המגזרים".

חברת קרדן נדל"ן, בבעלות קבוצת קרדן ישראל, ובניהולו של מיקי זיסמן, עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי קבלן מבצע בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים ותשתיות באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בע"מ. החברה מעורבת כיום בהקמת 1,560 יח"ד בכל רחבי הארץ תוך התמקדות באזורי הביקוש.
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר