הטכניון חנך את מעונות הסטודנטים החדשים שנבנו על ידי חברת בסט ב-90 מיליון שקל

הטכניון חנך ביום ג' (13.6) את מעונות הסטודנטים החדשים שהוקמו על ידי קבוצת בסט בהשתתפות הנהלת הטכניון, ראש עיריית חיפה ושר החינוך נפתלי בנט.

מעונות הסטודנטים החדשים שנבנו בהשקעה של 90 מיליון שקל כוללים 4 בניינים בני 9 קומות כאשר בקומה החמישית והשישית בכל בניין יהיה שטחי פנאי עבור הסטודנטים. סך הכל מתחם המעונות כולל 488 מיטות.

המעונות הוקמו בקריית הטכניון בחיפה. בכל דירה חדר שירותים, מקלחת, פינת ישיבה ומטבח. בנוסף, הטכניון יספק מוצרי חשמל בסיסיים כגון מקרר קומקום ועוד. המעונות החדשים מצטרפים ל-4,000 חדרי המעונות שיש לטכניון כיום מתוך מטרה לתת מענה לביקושים שהולכים וגדלים.

לדברי אליאס טנוס, מנכ"ל קבוצת בסט, "המעונות החדשים צפויים לשפר את איכות חייהם של הסטודנטים הלומדים באחד ממוסדות ההשכלה הטובים בעולם. לאחרונה סיימנו את בניית קניון האופנה גינדי TLV כחלק מפרויקט השוק הסיטונאי ובשבועות הקרובים נתחיל לבנות את פרויקט המשרדים גלובל טאוורס בפתח תקוה.

קבוצת בסט ידועה בעיקר בזכות פרויקטים גדולים ומורכבים אותם היא מובילה כקבלן מבצע. לאחרונה קבוצת בסט ואפקון נבחרו לבנות מגדל משרדים המשתרע על פני 120 אלף מ"ר של משרדים ומסחר בפתח תקווה בהיקף של 380 מיליון שקל בנוסף, בסט בונה עבור גב-ים ואמות את פרויקט תוצרת הארץ בתל אביב הכולל מגדל משרדים, מפלסי חנייה תת קרקעית ופארק.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר