מתי האירוע
02/03/2017 - 08:00 עד 03/03/2017 - 15:30
היכן האירוע
כתובת:
הדר הכרמל בחיפה
אזור:
חיפה והצפון

הכנס השנתי של איגוד המתכננים בישראל

בדרך ל- 2048 - בין תכנון לכאוס

כנס איגוד המתכננים השנה יעסוק  בנושאים המרכזיים המעסיקים את מערכת התכנון בימים אלה, בדגש על הטלטלה העוברת על הציבוריות הישראלית, הממשלה ומוסדות התכנון לאור משבר הדיור, הלחץ למתן תשובות מידיות והצורך בהערכות תכנונית לטווח ביניים וארוך - 2048 - לאור הגידול והפיתוח העירוני והביקוש הצפוי למגורים, לשירותים ולמערכות תומכות, בדגש על תחבורה.

מיקומו של הכנס בלב שכונת הדר הכרמל בחיפה, המייצגת את הסוגיה המרכזית של התחדשות אזורים פנים עירוניים מרכזיים, מיועד להציב את הנושא במרכז הדיון, בדגש על אזור חיפה והצפון. נושאים נוספים הם עיר, נמל והמרחב הימי, שכנות של תעשיה ועיר – קיום משותף או מטרד סביבתי, הקמת שכונות הענק בשולי הערים והשלכותיהן, האיכויות החברתיות והסביבתיות של המרחב העירוני. הכנס יכלול יום של דיונים והרצאות ויום של סיורים באזור חיפה.

יום חמישי ה- 2.3.2017 יתקיים בהדר הכרמל: בתיאטרון העירוני ובמדעטק

בבוקר יתקיימו מספר מושבי מיני מליאה ולאחריהם מושב מליאה מורחב אשר יוקדש לנושא הכנס: "בדרך ל- 2048 – בין תכנון לכאוס". אחר הצהרים יתקיימו שני סבבים של מושבים מקבילים ומושב פוסטרים. המושבים, וכן המיני מליאות, יכללו הרצאות, דיונים בשולחנות עגולים ועוד. כמו כן יוענקו פרסים לפוסטר המצטיין ולעבודות סטודנטים מצטיינות ויוענק אות יקיר התכנון. בסוף היום יתקיים אירוע ערב חגיגי.

 ביום שישי 3.3.2017 יתקיימו סיורים בעיר חיפה והסביבה

 הסיורים יערכו בהשתתפות עיריית חיפה ויתמקדו בדיון בדילמות המעסיקות את העיר ומתכנניה. סדר היום יכלול מפגש בוקר וסיורים במתחמים ואזורים ברחבי העיר ובאזור.

לרשימת הסיורים, לחץ כאן

לתכנית הכנס, לחץ כאן

לפרטים נוספים והרשמה, לחץ כאן

סיווג
סוג האירוע: