הסתיים שיווק פרויקט "תל חי 30" ברמת גן

חברת "קרן נדל"ן" מדווחת על סיום שיווק פרויקט "תל חי 30" ברמת גן, פרויקט פינוי הריסה ובניה מחדש במסגרת תמ"א 38/2. במסגרת הפרויקט 16 דירות. כל 10 הדירות שווקו ללקוחות בשווי מכירות כולל של כ 20 מיליון ₪ . שיווק הפרויקט, שנהרס לפני כשנה ונמצא כבר בשלבי בנייה מתקדמים, נמשך כשנה, כאשר אם בתחילת הדרך מחירי הדירות עמדו על כ 18,700 אלף ₪ למ"ר הרי שלאחר הריסת הבניין הישן ועם התקדמות הבנייה עלו מחירי הדירות והדירות האחרונות שווקו במחיר של כ 20,100 אלף ₪ למ"ר. החברה מדווחת כי מרבית הרוכשים בפרויקט הינם תושבי רמת גן והסביבה, חלקם אף מהרחובות הסמוכים לפרויקט.

הפרויקט הינו בניין חדש ומודרני בן 8 קומות הכלול 16 דירות בנות 4 חדרים, עם מרפסות שמש וכן דירת פנטהאוז. לבנין לובי מפואר, בכל קומה 2 דירות בלבד ולכל הדירות 3 כיווני אוויר, מרפסת שמש ויחידת הורים. על תכנון הפרויקט מופקד האדריכל דני מועלם.

החברה משווקת כעת את פרויקט "קרן בגבעה" ברחוב נחמיה תמרי 14 ויוצאת במבצע "לילדים שלך מגיע יותר". במסגרת המבצע, משפחות הרוכשות דירה בפרויקט יקבלו חדר ילדים ו/ או נוער מעוצב ומרוהט של חברת HOUSE IN לכל ילד עד גיל 18. שוווי ההטבה כ 15 אלף ₪ לכל חדר, תוקף המבצע עד סוף חודש ינואר. פרויקט "קרן בגבעה" שיתנשא לגובה 9 קומות על עמודים ויכלול 33 דירות בנות 4 ו 5 חדרים עם מרפסות שמש גדולות ופנטהאוסים רחבי ידיים. בבנין חניה תת קרקעית ועילית (לא ממוכנת), גם הוא בתכנון אדריכל דני מועלם.

לדברי גידי רבינוביץ, מבעלי חברת קרן נדל"ן, "קצב שיווק הפרויקט וקהל הרוכשים מצביע על הצורך של תושבי רמת גן בדירות חדשות בעיר, כאשר אנחנו רואים זאת גם בפרויקט "קרן בגבעה" אותו אנו בונים בשכונת רמת יצחק בעיר, שכונה ותיקה ומבוססת בה קיים צורך אמיתי לבנייה חדשה ותנאי מחיה איכותיים ונוחים לתושבי העיר".

קרן נדל"ן הוקמה על ידי 3 בכירים בענף הנדל"ן, גידי רבינוביץ, אשר שימש בעברו כמנכ"ל חברות נדל"ן גדולות וביניהן, מבני גזית, ישרס – רסקו והאחים עופר נכסים. יואב מורן, מבעלי מבני גזית וקבוצת נאוסיטי הבינלאומית, ואלון קושמירק, קבלן רשום והבעלים של חברת עומר אלפא. החברה מתמקדת בייזום פרויקטים למגורים, הכוללים תמ"א 38 ועסקאות קומבינציה, וכיום בונה במסגרת הערים רמת גן ותל אביב-יפו.
 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר