הצצה ראשונה למלון WEST LAGOON בתכנונה של גל נאור

חברת דיזנגוף סחר חושפת איך יראה בית המלון הייחודיWEST LAGOON  בנתניה שתוכנן על ידי גל נאור, ביתו של איש העסקים יצחק תשובה. נאור, ילידת נתניה, הצליחה להתברג בצמרת המעצבים בארץ ובעולם ביניהם נמנה מלון פלאזה  ניו יורק.

המלון היוקרתי מוקם כחלק מקומפלקס ייחודי המשלב מלונאות ומגורים בשם LAGOONהממוקם על קו החוף של נתניה, יכלול 275 חדרים ושטחו יהיה כ-  15 אלף מ"ר ויכלול לובי בר עם יציאה לגינה, SKY BAR בקומת הגג, ספא, חמאם, חדר כושר, בריכות למבוגרים ולפעוטות, חדרי ישיבות, אולם לאירועים וכנסים, שטחי מסחר של כ-1,000 מ"ר נוספים ועוד.

במלון מושקעים כ-250 מיליון שקל והוא יציע חווית מלונאות מהגבוהות בעולם. המלון ינוהל על ידי טמרס בבעלות פו זבלדוביץ'. על התכנון האדריכלי למבנה הופקד האדריכל ומתכנן הערים הבינלאומי רני זיס אשר עבד בשיתוף פעולה עם נאור גם במלון הפלאזה.

"על פי קונראד הילטון שלושת הדברים החשובים בהקמת מלון הם:Location, location location  ואכן מלון west lagoon נהנה ממיקום באחד האזורים היפים בארץ: צוק הים בדרום נתניה מרחף לו כ- 30 מטרים מעל פני הים עם מבט רך לכיוון האופק מעין מגדיר מחדש את מונח האין סופיות. הבניין והסביבה חד הם, לכן השתמשנו בחומרים בהירים, שק

ופים, בין אם זכוכית ובין אם משרביות מודרניות המסננת את קרני השמש ומאפשרת סוג של אינטימיות למלון ולשוהים בו. על מנת לחזק את הממשק הרציף בין החוץ והפנים שמנו דגש על שילוב של דקים, מרפסות רחבות בין אם פרטיות או ציבוריות, בריכת infinityהמחזקת את תחושת הריחוף וההתמזגות עם הים והמצוק". אמר רני זיס. בית המלון נמצא בשלב של בניה מתקדמת ובניתו צפויה להסתיים בשנת 2016.

"אי אפשר להתעלם מהפעילות התיירותית בעיר נתניה. על פי נתוני התאחדות המלונות בישראל נרשמו יותר מ-400 אלף לינות של תיירים, רובם מחו"ל, בעיר, מספר המהווה גידול של חמישה אחוז לעומת השנה שעברה. בשנים האחרונות הפכה נתניה למעצמת תיירות, בעיר נבנים בתי מלון רבים על מנת לספק את הביקוש הרב בקרב תושבי חוץ שמגיעים בעיקר מאנגליה, צרפת, ארה"ב ורוסיה. רצועת החוף היפיפייה ושמורות הטבע של העיר ביחד עם מקומות בילוי ססגוניים הופכים אותה לאטרקטיבית ושוקקת בעבור תושבי החוץ. המלון מהווה עוגן לכל הקומפלקס הייחודי LAGOON שמוקם כעת על החוף בנתניה. המתחם ישלב מגורים עם מלונאות ולמעשה יהיה הגדול ביותר בנתניה".

קומפלקס LAGOON הינו פרויקט ייחודי המשלב תיירות ומגורים בכפיפה אחת. המתחם מוקם בהשקעה של כמיליארד ₪, כולל שטח של  עצום של כ- 35 דונם  הכולל אשר יספק שירותים לכלל הדיירים ומבקרי המלון.  מדובר בתרבות חיים על יד הים המשלבת בין בילוי, ספורט, בריאות ואירוח.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר