מתי האירוע
07/07/2015 - 16:00 עד 20:00
היכן האירוע
כתובת:
מתחם האירועים סטוקו - רח' שטרית 2 תל אביב
אזור:
תל אביב והמרכז

ועידת השיווק והמכירות השנתית להתחדשות עירונית

ועידת שיווק לפרויקטי התחדשות עירונית תתקיים ביולי

הוועידה שתתקיים ב-7.7 תיפתח בהרצאה של רן בן שמעון, מאמן הכדורגל שהוביל את הפועל קריית שמונה להישגים כנגד כל הסיכויים בתקציב צנוע

פרויקטי תמ"א 38 הפכו בחודשים האחרונים לאחת התופעות החמות ביותר בנדל"ן הישראלי. עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית יצאו בחודשים האחרונים לשיווק ועוד מאות פרויקטים נמצאים בשלבים שונים של אישור. ברוב המקרים מדובר בפרויקטים של יזמים קטנים יחסית ובהיקפים לא גדולים, מה שגוזר גם תקציב שיווקי נמוך לפרויקט .

מסיבה זו, בחודש יולי תתקיים פעם ראשונה ועידת שיווק השיווק והמכירות השנתית להתחדשות עירונית מתוך מטרה לתת כלים ולהכיר ליזמים את עולם שיווק הנדל"ן, כמו גם את דרכי ההתמודדות בהינתן תקציב נמוך לפרסום. הוועידה מתקיימת בחסות אלדר סוהו, מרכז פישמן ומכון המחקר VCELLתחת הכותרת "רעיון גדול, כסף קטן. איך מנצחים כמו הגדולים".

הוועידה שתתקיים ב-7.7 בשעה 16:00 במרכז סטוקו בתל אביב תיפתח בהרצאה של רן בן שמעון, מאמן הכדורגל שהוביל את הפועל קריית שמונה להישגים כנגד כל הסיכויים ובתקציב צנוע.

הרצאות נוספות בוועידה ייתנו כלים מעשיים לשיווק פרויקטי תמ"א בצורה נכונה, מגמות חדשות בתחום ההתחדשות העירונית וגם דוגמא של פרויקט תמ"א 38/1 שהצליח למכור את כל הדירות תוך שעתיים.

לפרטים נוספים והרשמה לחץ כאן

סיווג
סוג האירוע: