זרקור אנשים: איתי גסר (מנהל לוחות זמנים - רום גבס)

שם: איתי גסר

שנת לידה: 1989

מצ"ב משפחתי: רווק

תפקיד נוכחי: הנדסאי לוחות זמנים בחברת רום גבס חיפוי וקירוי (1997) בע"מ

השכלה: הנדסאי בניין

--

מהו "מנהל לוחות זמנים" בחברה מבצעת ?

כהנדסאי לוחות זמנים הנני אחראי על הכנת לוח זמנים לכל פרויקט חדש ומעקב הלו"ז לאורך תקופת ביצוע הפרויקט, כאשר תוך כדי המעקב באחריותי לגלות חריגות מהלו"ז הבסיסי ומתן אפשרויות לפתרון בגין חריגות אלו. יש לציין כי רום גבס הינה חברת בניה העוסקת כקבלן ראשי בביצוע עבודות גמר, מערכות חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה, חדרים נקיים מעבדות, בניה ושימור בתל אביב, בניה פרטית ודירות יוקרה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בשוק. כמו כן, רום גבס מנהלת בממוצע כ-50-60 פרויקטים במקביל.

 

כיצד נראה יום טיפוסי שלך ?
יום טיפוסי בעבודה, כולל פגישות עם מנהלי פרויקטים במשרד או באתרים השונים, לצורך בניית לוח זמנים (לפרויקטים חדשים) או ביצוע עדכון לו"ז לפרויקטים בביצוע.

 

באיזה פרוייקטים אתם לוקחים חלק ?

משרדים, קניונים, בתי קולנוע, בתי אבות, בתי חולים, מבני ציבור, בנקים, בניה ושימור בת"א, בניה פרטית, דירות יוקרה ועוד.

פרויקטים לדוגמא: איצטדיון נתניה, בי"ח רמב"ם, עיר הסרטים ראשון לציון, מרכז פרס לשלום, בנק מזרחי באר שבע, היכל הפיס מתחם ארנה ירושלים, ועוד

 

כיצד נבנה לו"ז ומהם הדגשים החשובים בבנייתו ?

בשלב ראשון אני מכין יחד עם מנהל הפרויקט לוח זמנים בסיסי הכולל את כל העבודות הרלוונטיות לפרויקט בפורמט אשר נבנה במיוחד בהתאם לצרכי הפרויקטים של עבודות גמר. לוח זמנים זה מוגדר כלו"ז בסיסי אשר בהתאם אליו אנו מבצעים מעקב לאורך כל חיי הפרויקט ועד למסירה סופית. בעזרת לוח הזמנים אנו דואגים שכל פרויקט יימסר בזמן ולפי ההתחייבות החוזית של החברה.
 

האם לוחות הזמנים נבנים על ידך או על ידי מנהלי הפרויקטים ? לוח הזמנים נבנה על ידי ובעזרת מנהל הפרויקט
 

האם אתה מעורב בבקרות לו"ז ובקרות תקציביות ? בקרות לו"ז מבוצעות על ידי ובשיתוף פעולה עם מנהל הפרויקט ומתקיימות אחת לשבועיים (עדכון ביצוע), כמו גם בקרה מקיפה של צוות ההנהלה.
 

כיצד נעשה עדכון לו"ז וכל כמה זמן ? עדכון לוח הזמנים מתבצע יחד עם מנהל הפרויקט ולרוב מתבצע עדכון אחת לשבועיים.
 

מהם אבני הדרך בבניית לו"ז ? קבלת תכניות ופרטים מהלקוח, הגשת דוגמאות ואישור חומרי הגמר, ביצוע עד למסירה
 

האם נושא הכמויות \ תקציב הן חלק מהשיקולים בבניית לו"ז ? בהחלט. לוח זמנים המלא הוא נגזרת של פעילויות הפרוייקט השונות ובכללם הכמויות של החומרים וכו'
 

האם הלו"ז משמש פנימית עבורכם או מוגש למזמין \ חברת הפיקוח ? לוח הזמנים נבנה לכל פרויקט בין אם קיימת דרישה מצד המזמין/פיקוח ובין אם לאו. לוח הזמנים מאפשר למזמין (או לבא כוחו - המפקח) ולקבלן המבצע "לדבר באותה השפה", לבקר ולשלוט על קצב ומהלך הביצוע.
 

מהו אופק הקידום עבור מנהלי לו"ז בחברות הקבלניות ? ניהול צוות מהנדסי והנדסאי לוחות הזמנים בחברה או השתלבות בזרוע המבצעת של החברה (בתפקיד מהנדס ביצוע, מנהל פרוייקט וכו')
 

ספר על חברת רום גבס ופרויקטי הדגל שלה:
חברת רום גבס הוקמה בשנת 1991. החברה עוסקת כקבלן ראשי וכקבלן ממונה בביצוע כלל עבודות הגמר, מערכות חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה, חדרים נקיים ומעבדות. בנוסף, עוסקת החברה כקבלן ראשי בביצוע בתים פרטיים ודירות יוקרה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בשוק.

חברת רום גבס מבצעת בממוצע כ-100 פרויקטים בשנה, ביניהם: איצטדיון נתניה, מרכז פרס לשלום, מוזיאון ישראל בירושלים, בי"ח רמב"ם, משרדי מייקרוסופט הרצליה פיתוח, משרדי ebay נתניה, ועוד רבים.

כניסה לאתר החברה

על המחבר
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר