זרקור: גשר הזכוכית שמעל קניון zhangjajie בסין

גשר הזכוכית שמעל קניון zhangjajie  הוא הארוך והגבוה מבין גשרי הולכי הרגל בעולם כולו וממוקם בעיר ז'אנג'יאג'י  zhangjajie)) שבמחוז הונאן בסין. אורך הגשר הינו 385 מטרים, רוחבו 6 מטרים והוא "מרחף" כ- 300 מטרים מעל קרקע קניון zhangjajie. הגשר בנוי לנשיאת עד 800 מבקרים בו זמנית.

הגשר עוצב ע"י האדריכל פרופסור חיים דותן, בבניתו מעורבת גם חברת ההנדסה BRDI – חברה סינית גדולה לניהול ותכנון תשתיות.

האדריכל, פרופסור חיים דותן מספר שהקונספט בתכנון הגשר היה להציג את הטבע כמו שהוא, במינימום פגיעה ביופיו המקורי, הגשר עוצב להיות כמה שיותר בלתי נראה ולכן נבחר השימוש בזכוכית ובמיתרים .

רצפות הזכוכית  הינן בגודל 3*4 מטרים כל אחת ומורכבות משלוש שכבות זכוכית כשבניהן שכבות של סרטי SGP. הזכוכית נבחנה לבטיחות של מקסימום 40 טון ללוח של 4*3 מטרים.

בתכנון הגשר נלקחה בחשבון הרוח החזקה שנושבת בגבהים כאלו, גם מבחינת מהירות וגם מבחינת הזוויות. לכן מבנה הגשר עוצב כדי להקטין, עד כמה שאפשר את השפעת הרוח עליו, ונבחן במשך 6 חודשים במעבדת הרוח באוני' הונאן במהירות של 56 מטר לשניה.

מועד פתיחתו הרשמי הוא באוקטובר 2016. כמו כן, בהמשך תהיה אפשרות לבצע קפיצות בנג'י מהגשר והוא ישמש גם כמקום לאירועי תרבות ואופנה.

 

 

לקריאת המאמר המלא לחץ כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר