חברת אחים דוניץ צפויה למסור לעירייה את "בית אמני ראשון-לציון" בחודש הקרוב

חברת אחים דוניץ בע"מ, שיזמה ובונה את פרויקט הבינוי פינוי דוניץ בקרית האמנים בראשון לציון, מקימה במסגרת זו את בית אמני ראשל"צ. מדובר במבנה בן 2 קומות המשתרע על שטח בנוי של כ- 200 מ"ר וכולל גם מקומות לחניה ציבורית. הבניה נמצאת בעבודות גמר אחרונות, והחברה צפויה למסור אותו לעיריית ראשל"צ במהלך החודש הקרוב.

בית האמנים תוכנן על ידי משרד פייגין אדריכלים ונבנה כגלריית אמנות, עם קירות זכוכית בעיצוב מתועש ומודרני. עלות הקמתו נאמדת בכ- 2.5 מיליון ₪. המבנה מיועד לאמנות, ויוצגו בו יצירות אמנות ותערוכות.

לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ: "התחלנו לתכנן את בית אמני ראשל"צ לפני כשנתיים, מתוך הראייה שתרבות ואמנות הן חלק חשוב בלתי נפרד מההתפתחות וחידוש השכונה. אני מאמין שהמקום ייתן במה לאמנים צעירים וותיקים, ויאפשר את קיומו של קשר בלתי אמצעי בין הציבור ליוצרים ובמקביל ליצור מפגשים מפרים בין היוצרים עצמם. אין לי ספק שבית זה ימשוך מבקרים מהשכונה עצמה וכן אורחים מבחוץ".

פרויקט בינוי פינוי קריית האמנים כולל בניה של 14 בניינים מפוארים בני 19-31 קומות וכ- 1,400 יחידות דיור הכוללים חניות תת-קרקעיות ומחסנים צמודים, וזאת במקום 276 יח"ד ישנות ורעועות שנבנו בשנות ה-50 ללא חניות וללא מחסנים, אשר יפונו במסגרת הפרוייקט.
כיום מוצעות למכירה בפרויקט דירות גדולות ומרווחות 4, 5 חדרים וכן דופלקסים יוקרתיים. דירות 4 חדרים נמכרות החל מ..1.7.ודירות 5 חדרים החל מ-1.92. לכל דירה מחסן קומתי וחניות מקורות.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר