חברת תים הקימה את BIM Training Center

חברת תים חנכה לאחרונה את הקמתה של זרוע הדרכה ייעודית ללימוד מתודולוגיית (BIM (Building information modeling, אשר נועדה לייעל, לשפר ולהוזיל את תהליכי התכנון והבניה בענף הבניה והתשתיות. פעילות ההדרכה תתבצע במרכז ההדרכה של TeamCAD- חטיבת התיב"ם של תים (אומניטק לשעבר),  הנציגה של מוצרי Autodesk  בישראל, והיא מיועדת לגופים כגון: חברות תכנון – הנדסה ואדריכלות, יזמים בענף הנדל"ן והתשתיות, חברות לניהול פרוייקטים, חברות ביצוע בתחום הבניה והתשתיות ולכל מי שעוסק בענף הבניה והתשתיות ומעוניין לעבור הכשרה ולקבל כלים ליישום ה-  BIM וזאת מאחר ומדובר בתחום חדש  ורוב החברות הגדולות נמצאות כרגע בשלב של לימוד התהליך כולו.

בין יתר הקורסים אשר יילמדו במסגרת ההדרכה: קורסים טכנולוגים למתכננים (בתחומי האדריכלות, וההנדסה) בפלטפורמות המתקדמות ביותר לתכנון ב-BIM , קורסים BIM לניהול פרוייקטים –קורסים לזרימת עבודה מלאה בין כל הגורמים המעורבים בפרויקט, קורסים לניהול BIM- עבור משרדי תכנון ומשרדי ניהול פרוייקטים ועוד. 

"הקמת זרוע ההדרכה הייעודית ל- BIM הינה פעולה טבעית ומתבקשת של תים וכחלק מהאחריות מקצועית שלנו, כמובילי התחום ובעלי הידע המקצועי, לאור המגמה הקיימת כיום בשוק בישראל לעניין המתעצם ב- BIM והצורך ההולך וגובר מצד חברות רבות, המכניסות את BIM לשימוש במסגרת עבודתם השוטפת", מסביר אילן ישראל, מנהל פעילות TeamCAD  בחברת תים ומוסיף כי: "בשנה האחרונה גברה המודעות של מקבלי ההחלטות בישראל לתרומת ה- BIM להשגת קידמה, יעילות בענף הבניה והגברת הבטיחות בענף הבניה. אין ספק כי ה- BIM הוא הנושא החם כיום בתחום הבניה, במיוחד לנוכח בעיות שהתגלעו לאחרונה בעיקר בנושא של חוסר יעילות וחוסר תיאום בין כלל הגורמים השותפים במספר פרוייקטי בנייה בישראל".

"זרוע ההדרכה הוקמה כהמשך להקמתו לפני שנה של פורום ISRAEL BIM, על ידי  תים, אוטודסק ומרכז הבניה הישראלי – על מנת לקדם את העבודה בשיטת BIM, כשמטרת העל היא מיסודה בעתיד, תוך יצירת דיאלוג וערך ממשי לכל נושא ה-BIM . הפורום תורם ליצירת מודעות רחבת היקף להכרח שבהכנסת BIMלשימוש שוטף בפרוייקטים בתחום הבניה והתשתיות וחושף את השימוש ב- BIM במדינות מערביות ברחבי העולם, על ידי יצירת פלטפורמה מקצועית, אשר מחברת בין כל הגורמים, מקבלי ההחלטות והמומחים בתחום התכנון, הבניה והתשתיות בישראל", הוסיף אילן ישראל.

BIM היא מתודולוגיה למידול מידע הבניה, העוסקת בייעול תהליכי תכנון ובניה, ומסייעת לארגונים ואנשי מקצוע במגזרי הבניה, ההנדסה והתשתיות בכל העולם לשפר, להוזיל ולהאיץ תהליכי עבודה. כתפיסה חדשנית במהותה BIM  משנה את האופן בו מתכננים, מעצבים, בונים ומנהלים מבנים, תשתיות ושירותים וממחישה את עולם ה-CAD העתידי. בבסיס המתודולוגיה עומד מודל חכם מבוסס מידע, המספק לאנשי המקצוע תובנות מוחשיות לתכנון, יצירת וניהול פרוייקטי בניה ותשתית באופן מהיר יותר, כלכלי יותר ובמינימום השפעה על הסביבה. בשיטת,BIM קובץ ה-CAD משקף לא רק את המראה וממדי המבנה, אלא גם את כל המידע ונתוניו. כך, השילוב של אינטגרציה מלאה בין שלבי התכנון והביצוע, יחד עם סטנדרטיזציה של שיטות העבודה במרחב הדיגיטאלי והפיזי מאפשר למשתמשי BIM להניב מהמידע תובנות בעלות ערך עסקי ממשי בכל שלב בתהליך.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר