כתבו עלינו

מערכת האתר
 
"לירן שלום. אני בדיוק מתעמק ב"מיזם הפרויקט המתגלגל" שהעלתה לאתר ואני חייב להגיד שזה אחד המאמרים המסודרים והמפורטים שנתקלתי בהם, מאמר שבאמת מביא את העבודה ישירות מהשטח אל מי שקורא. כייף גדול לקרוא וללמוד מהניסיון ששיתפת בו. תודה רבה!".
 
"ערב טוב רציתי לציין כי האתר שלכם הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית הוא יוצא מן הכלל ועזר לי להתכונן למבחן בתורת הבנייה - בעיקר בזכות הפרויקטים "המתגלגלים" הפירוט, הנימוק, הדגשים הסרטונים, ממש תענוג אני מאוד נהנתי תודה".  
 
"קצת פירגון חזרה שמגיע: לא מזמן פרסמתי מאמר באתר במטרה לחשוף את המתעניינים לראיית העולם שלי בנושא עליו כתבתי. הונעתי בעיקר מהרצון לחשוף צד נוסף ואולי לתת לענף את ה"בעיטה" הקטנה שלי שתעזור לו להתקדם יותר כמו ענפי התעשייה המשגשגים האחרים. זמן קצר מאוד אחרי פרסום המאמר כבר הופתעתי מגודל החשיפה וכמות הקריאות. התעניינות, תגובות וביקורות חיוביות נשלחו לתיבה שלי מעבר למה שציפיתי. אחת הפניות הייתה מנציג חברה מגייסת שהביעה עניין מסחרי. מהר מאוד הגענו להבנה שרצוי שנעבוד ביחד ואכן כך קרה. מבחינתי Civileng הוכיח את עצמו כצומת מרכזי בענף עם פוטנציאל אדיר להגברת שיתופי פעולה מבורכים. מברוק לך ולאייל!"
 
"היי לירן. התקבלתי לעבודה בחברת ד.א.ל-ח.פ.ת בזכות עבודה שפרסמת באתר שלך. תודה רבה!".
 
"שוב רציתי לומר לך כל הכבוד על האתר הזה - זה אחד הדברים היותר טובים שקרו לענף הבנייה! - באמת!"
 
"אני רוצה להגיד לך שאני גולש באתר שלך, ובאמת כל הכבוד לך פשוט תענוג, אפשר ללימוד הרבה מהכתבות שלך הם מוסברות בפשטות ובהבנה גבוהה, אני מוריד בפנייך את הכובע ושמח על זה שיש מישהו שאכפת לו. פשוט חוויה! (פייסבוק)
 
"בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנהל הפורום שחושף אותנו לאוצר שכזה ברשת. צריכים לשמר את האתר ולתרום כל אחד מזמנו כמה שאפשר בכל זמן נתון" (מתוך הפורום)
 
"עד עכשיו נעזרתי המון בשירותי האתר וכבר הייתי במספר מקומות דרכך! יישר כח, זה ממש נהדר שיש כתובת נוספת ומשמעותית למחפשי עבודה בתחום!" (מתוך המייל)
 
"אני חייל המעוניין בעתיד ללמוד הנדסה אזרחית. מצאתי את אתר civileng לפני כחצי שנה ומאז אני קורא כתבות, מאמרים ומשוטט בפורום. אני מודה לך מאוד על הקמת האתר הנהדר שהעניק לי בסיס בתחום הבנייה שלא הכרתי מימי" (מתוך המייל)
 
"כל הכבוד לך על ההשקעה והמאמץ שאתה משקיע באתר. זה כל כך חשוב שלתחום שלנו יש ״בית״ כמו במדינות אחרות בעולם. האתר מושקע, מעניין, פרקטי, ואני בספק אם היו אי פעם אתרים בארץ בתחום ההנדסה האזרחית. ישר כוח !" (עידן, פייסבוק)
 
"אני חייבת להודות שהתמכרתי לאתר שלך!!! התמונות, הראיונות, המאמרים... לא משעמם אף פעם!!!" (איילת, פייסבוק)
 
"תודה לאתר CivilEng שבעזרתו מצאתי עבודה ,דרך פורום דרושים. תודה על התרומה של האתר לידע האישי שלי ושל עוד הרבה אנשים בזכות תכנים מצויינים ופורומים מקצועיים שעוזרים ותמיד מחדשים. כן ירבו מאמרים ותכנים ושהתחום יצמח עוד ועוד..." (שלומי מתוך הפורום)
 
"הרבה זמן שאני מחפש "בית" בתחום, שמחתי למצוא את הפורטל ואת הקבוצה בפייסבוק, מאמרים נהדרים, והפרוייקט מתגלגל רעיון מצויין. אני כרגע חייל, אך השאיפה להתחיל לימודי הנדסה אזרחית" (זוהר, קבוצת הפורטל בפייסבוק)
 
"אתר מדהים, מעניין, יוזמה חדשה ומרעננת...לכל בעלי העסקים הקשורים אלינו לענף הבנייה אני ממליצה בחום!!! לירן יישר כוח" (מעיין לוי, רויאל גרניט)
 
"קראתי את עשרת הפרקים בפרויקט המתגלגל ואני חייב להודות שמזמן לא נהניתי כך מקריאה של כתבה. הפרטים, התמונות ההסברים - פשוט מצוין והאמת שאני כבר משתוקק לקרוא את הפרק הבא" (אלכס, קבוצת הפורטל בפייסבוק)
 
"קראתי את כתבתך בנושא גשרים בדחיקה שהעשירה אותי מקצועית, זאת לקראת תכנון גשר באזור. תודה ותמשיך כך" (אדריכל)
 
"רכשנו דירה באחד מהמגדלים הנבנים בימים אלה בת"א. במקרה, נתקלתי ב"פרויקט המתגלגל" שבאתר שלך. למרות שאין לי שום קשר הנדסי, *הוקסמתי* מבהירות הכתיבה וההשקעה בתיאורים. בזכות קריאה זאת, אני מרגיש  שאני מבין (ברמת הדיוט) את תהליך ושלבי הבניה של המגדל. כל הכבוד!!" (אבי)
 
"בשיטוטי במרחבי האינטרנט, בכדי לדלות אינפורמציה על פרטי ביצוע של שיטת ברנוביץ`, נתקלתי באתר CivilEng, במיוחד עניין אותי נושא "פרויקט מתגלגל-מגדל מגורים. מצאתי לנכון לשבח את קובץ המאמרים שלך בנושא פרויקט מתגלגל- מגדל מגורים. כמי שנמצא רוב שעות היום מאחורי מסך המחשב, סדרת המאמרים המצולמים הייתה לי לעזר רב בהשלמת חוסרי ידע בנושא הביצוע. הגם שביקרתי באתר לא מעט, הסבריך המפורטים מהווים נדבך חשוב נוסף בהבנת תהליכי הבניה" (אדריכל)
 
"אחלה אתר!! והרעיון על "פרויקט מתגלגל" - פשוט מעולה"
 
"שלום רב, אני חייל משוחרר שמתעניין בלימודי הנדסה אזרחית. במהלך שיטוט קצר באינטרנט מצאתי את האתר שהקמת ונחשפתי לידע רב שעזר לי המון ואני רוצה להודות לך על כך. תודה רבה על תרומתך הגדולה בכל נושא ההנדסה האזרחית" (מייל מגולש)
 
"מדהים. שאפו על ההסבר של תקרת הערוגות, אני צריך להעביר את הקובץ למרצה שלי בבטון שיחכים קצת וידע איך להסביר" (גיא)
 
"הכתיבה שלכם באתר נהדרת תמשיכו כך, זה מדליק !" (ירון)
 
"רציתי לעדכן, האתר הנפלא הזה על המפה ויישאר על המפה ! אתמול בשיעור חומרי בניין 2, כחלק מהמצגת של המרצה צורפו מספר תמונות מפרוייקט מתגלגל חלק 7, עגורן, רפסודה, עוגנים. יש כבוד לאתר לא ?! שילוב כאמצעי הוראה של מרצה בכיר ממכון התקנים" (טל, מתוך הפורום)
 
"אני לוקח עכשיו את הקורס שיטות ביצוע בטכניון וממליץ על האתר שלך לכולם - עזר ועוזר לי מאוד!" (עמית)
 
"כל הכבוד על האתר המושקע והמקיף. אשמח לפרסם באתר את תוצאות המחקר בסיומו (אופיר, מתוך הפורום אופיר)
 
"יופי של אתר יש לכם! ממש כל הכבוד" (מנהלת חברת השמה)
 
"אני רוצה להגיד לך שאני פשוט נהנה ונהנתי מכל האתר והפורום וכל העשייה המבורכת שלכם והנתינה לכלל בצורה מדהימה אז ממש תודה רבה" (רחמים)
 
"ראשית הרשה לי לברכך על האתר הנאה ועל כך שהוא מוקדש לאימכם. זה יפה" (דני)
 
"אני מאוד נהנית להכנס לאתר שלכם, כל הכבוד על הצורה והיוזמה בכלל" (מנהלת מכללה ללימודי הנדסאי אזרחית)
 
"אחרי שגלשתי בפורומים אני מצדיע לך על ההשקעה, על הרצון הטוב, על נכונותך לעזור ככל האפשר, על אדיבותך. חג שמח" (אשר)
 
"כל הכבוד ! הרמת אחלה של דבר - מאגר שעם הזמן יהווה עזר לכולם, מקווה שהוא רק יגדל ויקבל חשיפה גדולה יותר" (אופיר)
 
"אתה מארגן יופי של אתר ופורום שוב תודה רבה" (עודד)
 
"האתר הזה ממש ממש טוב וזאת לא מילה+מפיץ המון ידע...אני קורא את ההדרכה והתמונות עוזרות מאוד" (אלכס)
 
"האתר נראה מאוד מרשים ומאוד מקצועי" (כתב דהמארקר)
 
"האתר שלך מאוד מוצלח !" (איילת)
 
"הפורום והאתר נהיה עשיר מיום ליום וממש כיף להכנס אליו" (שי)
 
"רעיון מצוין עניין הכתיבה על הפרוייקטים, סוף סוף אני מתחיל להבין במה אני הולך לעסוק אחרי הלימודים" (ירון)

 


הפורטל מוקדש לאימנו - עיינה לוין ז"ל, שעבדה כל כך קשה כל השנים, גידלה אותנו באהבה גדולה ולצער כולנו - לא הספיקה לקטוף את הפירות. אמי הוכרעה ממחלת הסרטן הארורה ונפטרה ביום יום ההולדת שלה בגיל 54. באהבה גדולה לאמא... אבא, לירן ואייל.

ארועים