מה מסתתר מאחורי הקיר....

לראשונה בישראל, בית שקוף יאפשר היכרות עם כל תהליכי וטכנולוגיות הבנייה והשיפוץ, הבית יוקם במתחם החדש של מרכז הבניה הישראלי באצטדיון נתניה בהשקעה של למעלה מ- 5 מיליון שקלים.

מרכז הבנייה הישראלי מקים מתחם חדש באצטדיון נתניה בהשקעה של למעלה מ - 5 מיליון שקלים. המרכז ישתרע על שטח של כ- 2400 מ"ר שהושכרו מעריית נתניה בחוזה שכירות רב שנתי.

מרכז הבנייה הישראלי החדש יסייע למשפחות הבונות והמשפצות בהרחבת הידע, בליווי תהליכי התכנון והרכש- לפני ובמהלך הבנייה והשיפוץ. תכנונו פרי תכנון ומחקר ארוכים בכל הכרוך בקבלת החלטות נכונה של המשפחה הבונה והמשפצת. הביקור במרכז יהיה בתאום מראש ובליווי יועץ של מרכז הבנייה הישראלי או בלוויית אדריכל, מעצב או מנהל פרוייקט.

במרכז החלל יוקם בית שקוף שיאפשר למבקרים להכיר את כל המערכות השונות המשולבות במבנה באמצעות משטחים שקופים שיחשפו את כל מערכות המבנה הרבות: צבע, ציפויים, תאורה, בית חכם, חשמל, פתחים, מערכות האינסטלציה והביוב, מערכות המיזוג והחימום , מערכות האיטום וכדו... ובאמצעות חתכים של קירות שיחשפו סוגי בלוקים שונים, סוגי טיח, חיפויים כולל שכבות הביצוע... כמו כן תצוגת הבית תחשוף מטבח שקוף , אלמנטים שונים של גבס, שימוש בטכנולוגיות הבנייה וסוגי פתחים.

בחדרי הבית השקוף יוצבו טאבלטים שיאפשרו למבקרים לקבל מידע מיידי על כל המערכות המוצגות . הביקור במתחם יכלול מיצגים דיגיטליים יחודיים ומערכות הסברה מתקדמות.

מלבד הבית השקוף , מרכז הבנייה הישראלי החדש יכלול אזורי תצוגה שונים לרבות ספריית אבן ושיש שתכלול כ- 450 דוגמאות של אבן טבעית ושיש , מרכז תאורה ומרכז צבע. יועצים מקצועיים יקבלו את ציבור הבונים לפגישות תכנון ומפרטים.

אל המרכז החדש יועבר קמפוס מכללת מרכז הבנייה הישראלי שיכלול כיתות לימוד בהן יערכו כל הקורסים של מרכז הבניה הישראלי לקהל הפרטי והמקצועי בתחומי הבניה, הנדל"ן, פיקוח, השתלמויות פנים ארגוניות . במקום יוקם קמפוס של אולטימה בית הספר לעיצוב של מרכז הבניה הישראלי. במתחם תוקם קפיטריה. אדריכלית הפרוייקט היא אורית בכר, ואדריכל יועץ- צביקה תמרי מנהלת מטה ההקמה חגית אקנין.

ישראל פסטרנק מנכ"ל מרכז הבניה הישראלי ציין כי מדי שנה כל משפחה שביעית בישראל עושה שיפוץ ונבנים כ- 6000 צמודי קרקע באופן עצמאי. המטרה שלנו באמצעות מרכז הבנייה החדש לרכז תחת קורת גג את כל הידע והמידע שצריך קהל הבונים והמשפצים במהלך תכנון הפרויקט, החל משלבי הפרוגרמה והתכנון וקביעת התקציב, דרך בניית מפרטי ביצוע התקשרות נבונה עם בעלי מקצוע ורכישת המוצרים והטכנולוגיות ועד אנשי להשלמת הפרויקט.

השלמתו של המרכז מתוכננת לחודש אוגוסט 2015.
 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר