סטודנטים במכללת נתניה קיבלו שיעור בצרכנות נדל"ן

אסף אנגל, מנכ"ל משותף בחברת אנגל שביט שאחראית בין היתר להקמת הבית האקדמי – מועדון צרכנות נדל"ן לסטודנטים, התארח במכללת נתניה והרצה לסטודנטים לתואר שני ללימודי נדל"ן איך קם הבית האקדמי, מה המבנה הכלכלי שלו ובעיקר מדוע מועדון הצרכנות הוא הפתרון לסטודנטים שמעוניינים לרכוש דירה במצבו הנוכחי של ענף הנדל"ן בישראל.

כאמור, הסטודנטים בפניהם הרצה אנגל הם סטודנטים לתואר שני ללימודי נדל"ן שלוקחים בו חלק בכירי שוק הנדל"ן בארץ כמו גם עורכי דין, שמאים, אנשי שיווק ועוד.

אסף אנגל מנכל משותף בחברת אנגל שביט ציין, כי "בגלל ההצלחה של מועדון הבית האקדמי והפרויקט הראשון שלו שריצה את כל הצדדים בעסקה אנו מקבלים הרבה מאוד פניות לבוא לספר על התהליך שאנחנו כל כך גאים בו ואנו נמשיך לפעול למען צרכנות נבונה בענף הנדל"ן".

הבית האקדמי יפעל בדומה למועדון "חֶבר" של קהילת משרתי הקבע, המועדון יקנה לציבור רוכשיו את הכוח הקבוצתי שיאפשר להוזיל את מחירי הדירות אל מול היזמים ואת המידע ההכרחי והאופרטיבי בכל הקשור למימון ולרכישת דירה בשוק הנדל"ן הישראלי כבר משלבי החשיבה והתכנון הראשוניים.

הפרויקט הראשון ששוק במסגרת מועדון "הבית האקדמי" הוא פרויקט יאפא, הנבנה על ידי חברת צברים ייזום פיתוח והשקעות שבבעלות היזם רוני צברי. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית הממוקם ברחוב טוכולסקי באזור המתפתח של יפו בסמוך לים וליד המכללה האקדמית תל-אביב-יפו.

חברת אנגל-שביט צרכנות נדל"ן חכמה המתמחה בארגון קהילות עירוניות נבחרה על ידי מגזין פורבס בין 10 המיזמים המבטיחים לשנת 2015 בתחום הנדל"ן.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר