עתלית מצטרפת למגמה חדשה בענף הנדל"ן: קניון עם קונספט

נסיעה קצרה בכבישי ישראל מגלה כי אנחנו חיים בתוך קניון ענק. מכל עבר צצים מרכזי מסחר המאכלסים את הרשתות הגדולות. אם בעבר ראשון לציון נחשבה לעיר הקניונים, כיום נדמה שכל המדינה קניון אחד גדול. החל ממרכזי מסחר במרכזי הערים דרך קניונים בתוך תחנות אוטובוס או תחנות רכבת ועד למרכזים מסחריים על עורקי תחבורה מרכזים.

גם היזמים מבינים שיש רוויה בשוק ולכן אנו רואים יותר קניוני קונספט הבונים לאוכלוסיות מסוימות. השאלה הגדולה היא האם יש לזה קהל? "קניונים ממותגים תופסים הרבה יותר בעולם, אבל גם בארץ לרעיונות מסוימים יכולה להיות הצלחה בתחום", כך אומר דדי ריזל, מקבוצת שכטר, יו"ר ועידת הקניונים ולשעבר מנכ"ל גן העיר בתל אביב. לדבריו, "בחו"ל מבינים שצריך קניוני קונספט מעבר לקניון הגדול שקיים בכל אזור, וזאת בגלל שהאוכלוסייה גדולה יותר ולכן יש היתכנות לנושא. כך למשל, קניון לאוכלוסיה של הגיל השלישי יכול להצליח מאד בחו"ל, אבל בארץ קשה יותר שהקונספט יעבוד, כי האוכלוסייה קטנה יותר".

ריזל מסביר כי "יש כמה קונספטים שעובדים בישראל – למשל קניונים לעיצוב הבית כמו דיזיין סנטר, קניוני אוכל דוגמת שרונה מרקט, קניון למותגי יוקרה בינ"ל דוגמת קניון רמת אביב ועוד. אבל יש קונספטים שנכשלו כשלון חרוץ. כך למשל, קניון גבעתיים, לפני שעזריאלי רכשו אותו, הושק בתחילה כקניון לנשים בלבד, ללא חנויות לגברים, והקונספט נכשל. צריך לדעת בדיוק מה הביקוש במדינתנו הקטנה, ולהגיע עם הרעיון הנכון בזמן הנכון. לדוגמא, מתחמי הסינמה סיטי שהם בעצם קניון קונספט של מרכז מסחרי מבוסס בילוי, זה סיפור הצלחה כי הוא ענה לצורך, וכיום אנחנו רואים את זה כפטריות לאחר הגשם במקומות אחרים".

כך למשל חברת נופי המצודה תפתח בספטמבר הקרוב קניון חדש בשם "דרך הים" אותו היא תכננה כקניון בקונספט של "בילוי".

הקניון המתפרש על פני שטח של כ-4,000 מ"ר ומוקם בהשקעה של כ-35 מיליון שקל, ממוקם בצומת עתלית ועתיד לשרת את תושבי טירת חוף הכרמל, עתלית וכביש החוף. ייחודיותו של הקניון באפיונו כ-"קניון בילוי" מתבטאת למשל בכך ש לראשונה בישראל בריכת דגים, אותם יוכלו המבקרים להאכיל על ידי בקבוקים מיוחדים. כמו כן יוקם במקום מועדון גלישה, ובית קולנוע תלת מימד ראשון וייחודי מסוגו.

"הקניון מאופיין כמקום בילוי ולכן ניתן דגש בתמהיל החנויות, המסעדות, בתי קפה והאטרקציות לילדים. כחלק מהאטרקציות הילדים יוכלו לראשונה להאכיל דגים באמצעות בקבוקים מיוחדים כמו תינוקות. זהו הקניון הראשון גם בעתלית, ובכלל הרשתות הגדולות מבינות שהן הגיעו למיצוי צמיחה מלא במרכז הארץ, וכעת ניתן לממש את הפוטנציאל באזורים המרוחקים יותר במעגל השני ממרכז הארץ", מסרו מחברת נופי המצודה.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר