פוטושופ בעולם ההנדסה האזרחית

לא פעם ולא פעמיים אנחנו נתקלים במצב שבו אנו נדרשים להציג שרטוט טכני, דיאגרמה או חישוב מפורט בצורת סכמה, תרשים או אייקון במדיה או תצוגה גרפית אחרת. לטובת מקרים מסוג זה, לרוב נשתמש בתוכנות לגרפיקה "קלה" כגון מגוון תוכנות האופיס אך שנרצה להשיג גמישות מירבית נשתמש בתוכנת פוטושופ.

פוטושופ מאפשרת לכל משתמש להמיר מידע גרפי במידע גרפי אחר, להעשיר שרטוט טכני ולהעניק לו רובד חדש של מידע. המידע החדש מוצג כשכבה כחלק מהשרטוט הטכני או כסכמה בצד שמבארת את השרטוט. התוכן ההנדסי מקבל חיזוק ויזואלי ואנחנו יכולים להציג את הרעיון בקלות יתרה.

קחו למשל את תחרות הקאנו מבטון המסורתית שעורך איגוד המהנדסים לבנייה ותשתיות. כדי להציג את החישוב ההנדסי שמאחורי השטת קאנו מבטון, עולה הצורך בהצגה גרפית ברורה. בשילוב תוכנת פוטושופ ניתן, אפוא, להעמיד גיליון גרפי ומעוצב שמציג את עיקרי הדברים ומחזק את עבודת המהנדס לעיניהם הבוחנות של קהל רחב שאינו מזוהה עם תחום ההנדסה.

כיצד תעברו מאוטוקאד ל-PDF לפוטושופ?

אנו ממליצים לכם להשתמש בספר פוטושופ בעברית אשר נכתב על-ידי אדריכל משה שמש. שמש הינו אדריכל בוגר הטכניון, כותב ספרי SketchUp ו-V-Ray. באמצעות ספר הלימוד של Photoshop נוכל ליצור גרפיקה מובנת ובהירה משרטוטים טכניים. הספר מתאים לכולם, כולל משתמשים שאינם מגיעים מהתחום להעשיר את השרטוטים הטכניים לכדי גרפיקה מוצלחת.

למידע נוסף על ספר פוטושופ גלשו אל האתר www.Psbook.co.il

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר