פיתוח פארק המשולש הגדול יוצא לדרך

פיתוח פארק המשולש הגדול קורם עור וגידים. עיריית רמת גן החלה בפיתוח הפארק ברחוב רפאל איתן בשטח של 30 דונם הסמוך לפרויקט קריניצי החדשה. על פי התכניות המתגבשות, הפארק צפוי לכלול אזור משחקים ושעשועים בשטח של כ-1.5 דונם, ובהם מתקן משולב בגובה של 14 מ' שעדיין לא הותקן בארץ, מתקני חבלים, מתקני פעוטות ועוד.

מדובר בפארק ירוק במיוחד כאשר על פי התכנון, ייבנו שתי בריכות אקולוגיות שיהווה בעונה הגשומה בריכות לקליטת והשהיית נגר בהיקף של 3,000 קוב. בפארק ייבנה גשר ו-3 גשרונים מעל ערוץ הנחל. כמו כן, יפותחו גינת תבלינים ותבלינים, ינטעו עצי פרי ונוי.

בנוסף הפארק יכלול מגוון של מתקני ספורט ובהם: ייבנה מגרש ספורט משולב הכולל טריבונה, מגרשי טניס, מערך שבילי אופניים והולכי רגל ומתקני כושר. בנוסף בפארק תיבנה גינת כלבים, מדשאות, חורשת עצים ומערך הגעה משכונת קריניצי החדשה לכיוון הפארק.

בשנתיים האחרונות התבצעו עבודות תשתיות בכל השכונה וכעת מגיע שלב פיתוח הפארק. שכונת קריניצי החדשה משתרעת על שטח של כ-235 דונם ועתידה לכלול כ-1,000 יחידות דיור ב-5 מגדלי יוקרה, בבנייה נמוכה של יחידות גן-גג ובצמודי קרקע. החברות אשדר, צמח המרמן ואזורים התקשרו עם בעלי קרקע להם הוקצו כ-680 יחידות דיור בשכונה.

סך כל היקף השטחים הציבוריים הפתוחים בקריניצי החדשה עומד על כ-44.7 דונם - הרבה מעבר לכל המלצה רשמית. השטחים הפתוחים בכניסות לשכונה מתוכננים על ידי העירייה כמקומות מוצלים מתוך מחשבה תכנונית השמה לדגש את צרכיהם של הולכי הרגל ורוכבי האופניים ומכירה בחשיבותו של מרחב ציבורי מוצל. עוד מתוכננים בשכונה על ידי בעלים פרטיים והעירייה, מרכז מסחרי חדש, שטחים למבני ציבור, לגני ילדים ולמוזיאון.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר