צ.פ תקים את הקניון הראשון בהתנחלויות

המרכז הגדול ביותר בגוש עציון כיום ממוקם בצומת הגוש ומשתרע על 3,000 מ"ר מסחר בלבד; מנתוני החברה עולה כי כיום תושבי האזור נאלצים פעמים רבות לנסוע עד ירושלים כדי לבלות ולקבל שירותים רבים

הרשתות הגדולות מחפשות בשנים האחרונות מקומות ומגזרים חדשים לאחר ששטחי המסחר באזורים רבים בארץ הגיעו למיצוי. מכרז חדש שנסגר לאחרונה יאפשר להן לגלות פלח אוכלוסייה חדש – מתנחלים.

צ.פ חברה לבנין זכתה במכרז להקמת קניון ראשון בהתנחלויות תמורת 21 מיליון שקל. מדובר על מתחם הכולל 40 יח"ד ו-10,500 מ"ר של מסחר ומשרדים ביישוב אפרת. החברה צפויה להשקיע בהקמת המתחם כ-100 מיליון שקל. כיום ישנו מתחם מסחרי בצומת גוש עציון הכולל 3,000 מ"ר בלבד ומשרת את כל תושבי הסביבה.

לדברי צבי פוקס, הבעלים של חברת צ.פ "לקניון בתוך יישוב ביהודה ושומרון יש יתרונות רבים. בראש ובראשונה מבחינה ביטחונית, מדובר בקניון שיוקם באזור מאובטח. בנוסף, אפרת צפויה להכפיל את גודלה בתוך 3 שנים כאשר עוד 800 משפחות יגיעו להתגורר ביישוב בין היתר בשל השקעות רבות של המועצה בשנתיים האחרונות. בימים אלה אנחנו עורכים מחקר שוק מקיף כדי לבדוק מה הצרכים של תושבי הגוש ולאחר מכן נחליט על תמהיל החנויות בקניון החדש".

מנתוני החברה עולה כי כיום תושבי האזור נאלצים פעמים רבות לנסוע עד ירושלים כדי לבלות ולקבל שירותים רבים והקניון החדש שהחברה תקים צפוי לענות בדיוק על הצרכים האלה. על פי הערכות של גורמים בשוק הנדל"ן, דמי השכירות בקניון החדש ינועו בממוצע של 60 שקל למ"ר ו-90 שקל למ"ר בחלק המסחרי.

פוקס הוסיף כי "תושבי יהודה ושומרון מעוניינים ברשתות בדיוק כמו כל תושב המתגורר בתחומי הקו הירוק. הם מעוניינים בבתי קפה, מסעדות, רשתות אופנה גדולות, מכוני כושר ומתחמי פעילות לילדים".

חברת צ.פ מתמחה בייזום וביצוע פרויקטי בנייה. החברה כיום משווקת בין היתר דירות חדשות בירוחם, קרני שומרון וכוכב יעקב ומבצעת פרויקטים לשימור בתל אביב. לאחרונה החברה זכתה במכרז להקמת 98 יח"ד בקריית ארבע.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר