קבוצת אשטרום זכתה במכרז דיור להשכרה ולמכירה בחיפה

עלות הקמת הפרוייקט תסתכם בכ-350 מיליון שקל.

רמי נוסבאום, יו"ר קבוצת אשטרום: "הזכייה במכרז הדיור להשכרה בחיפה, במסגרת פעילות הזכיינות , משקפת שילוב ביכולותיה של קבוצת אשטרום, החל משלב הייזום, עובר לשלב ההקמה, ועד לשלבי המכירה והשכרת הדירות".

קבוצת אשטרום, שהינה אחת מקבוצות הבנייה המובילות בישראל, זכתה במכרז להקמת דיור להשכרה ולמכירה בחיפה. במסגרת הפרוייקט תקים קבוצת אשטרום בסה"כ 348 יחידות דיור בפרוייקט (כולל שבס), כאשר 164 דירות מתוכן יהיו למכירה ו- 184 יחידות דיור ייבנו למטרת השכרה. כמו כן, במסגרת המכרז, הוגדר כי 45 יחידות דיור מתוך הדירות שיוקמו, יושכרו במחיר מפוקח. עוד נקבע, כי הדירות יתוחזקו על ידי אשטרום לתקופה של 20 שנה, שבסיומה תוכל אשטרום למכור את הדירות. סך עלות הקמת הפרוייקט מוערכת בכ – 350 מיליון שקל.

לקבוצת אשטרום כבר מספר הצלחות משמעותיות בבנייה בעיר חיפה, ולאחרונה זכתה הקבוצה (יחד עם שפיר) בבניית הנמל החדש במפרץ חיפה בסכום של כ-4 מיליארד שקל. כמו כן, הקבוצה יזמה ובנתה את מנהרות הכרמל, בנתה את מגדל המפרש המפורסם בקריית הממשלה בחיפה, בונה כיום את פרויקט מגורי היוקרה "טריו" שעל הכרמל וכעת תבנה את פרויקט הדיור להשכרה במבואות הדרומיים של העיר.

תנאי ההשכרה בפרוייקט - המנוהל בשיתוף מנהל מקרקעי ישראל, משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון - קובעים, כי דייר שיחתום על חוזה במתחם, יוכל להתגורר בו 5 שנים עם אופציה להארכת התקופה ב-5 שנים נוספות. תנאי השכירות של הדירות מוגדרים מראש במסגרת תנאי המכרז. עדכון המחיר יהיה מפוקח וצמוד למדד המחירים לצרכן לתקופה של 3-5 שנים, ולאחר מכן יעלה שכר הדירה לכלל הדיירים ב- 1% לשנה בלבד לכל היותר.

קבוצת אשטרום מעורבת בשורה ארוכה של פרוייקטים משמעותיים במגוון תחומי הפעילות שלה. אחד מהפרוייקטים העיקריים שתקים הקבוצה בשנים הקרובות, בהיקף כולל של כ-4 מיליארד שקל (יחד עם שותף) הינו נמל חיפה החדש. פרוייקט זה מתווסף לפרוייקטים מובילים נוספים שהקימה הקבוצה, ביניהם: מלון בראשית במצפה רמון, מלון רויאל ביץ' באילת, מלון אגמים באילת, פרוייקט מנהרות הכרמל, חלקים מכביש 6, חלק מכביש 531, נמל היובל באשדוד, הרכבת הקלה בירושלים, בתי המשפט בלוד, בהרצליה, אשקלון ופתח-תקוה, פרוייקט V-Tower ברמת גן, המרינה באשדוד, גשר גלילות, הגן הטכנולוגי בירושלים, קרית הממשלה בחיפה ובבאר שבע, מגדל המיון בבית החולים הדסה ובית חולים לילדים שניידר, וכן שורה ארוכה של בתי ספר, מבני ציבור ובתי חולים רבים אחרים.
בשווקים הבינלאומיים פועלת קבוצת אשטרום בתחומי הקבלנות, הייזום למגורים והנכסים המניבים במספר מדינות, ביניהן: ארה"ב, גרמניה, ניגריה, ג'מאייקה וסרביה.

השליטה בקבוצת אשטרום נמצאת בידי 5 משפחות (נוסבאום, גירון, משורר, רובין וליפשיץ), המחזיקות יחד בכ-58.6% ממניות הקבוצה, ובנוסף מחזיקה קבוצת ההשקעות אלייד, בראשות פרופ' יצחק סוארי, ב-18.99% נוספים ממניות הקבוצה. כיו"ר החברה מכהן מר רמי נוסבאום, ומנכ"ל החברה הוא מר גיל גירון.
 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר