קבוצת הורוביץ תבנה בניין בוטיק במקום מועדון הקו וקולנוע זהר המיתולוגיים

קבוצת הורוביץ לקחה אופציה לרכישת קרקע לבניית בניין בוטיק של 10 קומות הכולל 43 יח"ד ברחוב דרך שלמה 117 בתל אביב. האופציה ניתנה להורוביץ על ידי בעלי קרקע פרטיים והיא לחצי שנה, כשבמהלכם היא תגייס 43 רוכשי דירות. שווי המגרש מוערך בכ-40 מיליון שקל.

הקבוצה תקים את בניין המגורים Ku tlvעל יסודות המועדונים 'קו מיליניום' ו'ליקוויד' המוכרים משנות ה-80 וקולנוע זהר משנות ה-50 וה-60. יהיו דירות 2.5 חדרים בשטח ממוצע של כ-55 מ"ר. דירות נוספות שיימכרו בבניין יהיו בגדלים 3, 4 ו-5 חדרים עם מרפסות ענקיות. להערכת קבוצת הורוביץ, ניתן לקבל היתר בנייה בתוך כשנה וחצי, והאכלוס צפוי בעוד 3.5 שנים.

המחיר ההתחלתי לדירת 2.5 חדרים בפרויקט, כולל חניה תת-קרקעית, יעמוד על 1.525 מיליון שקל. הבניין נמצא במרחק של כ-500 מ"ר משכונת פלורנטין ובמרחק הליכה של כ-10 דקות מרחוב רוטשילד. הבניינים באזור נמוכים יותר ולכן בקומות הגבוהות יהיה נוף לים.

הבניין יכלול חניות תת-קרקעיות, מחסנים ולובי מפואר. הדירות כוללות מפרט עשיר: בחירה של מספר סוגי מטבח מפוארים, פרקטים בכל חדרי השינה והכנה למיזוג אוויר מרכזי.

חני הורוביץ, בעלי קבוצת הורוביץ, מסרה כי "אני מאוד מאמינה בפרויקט Ku tlv. מדובר בפרויקט מגורים שייבנה במקום מוסדות תרבות תל אביביים היסטוריים כמו קולנוע זהר והמועדונים קו מילניום והליקוויד, ולכן החלטתי להנציח את שם המועדון בשם הפרויקט. אני בהחלט מאמינה כי בעז"ה תוך חודשיים נסיים את ההרשמה, והרוכשים ייהנו מדירה חדשה במחיר הנמוך משמעותית מהממוצע באזור. אין כמעט פרויקטים חדשים בתל אביב שמציעים דירות 2 ו-3 חדרים, ולכן אני צופה לביקושים גבוהים".

בשנת 1947 נבנה בדרך שלמה 117 בית קולנוע זהר. בית הקולנוע פעל בהצלחה במהלך שנות החמישים והשישים כשהוא מספק מענה כמעט יחיד לצרכי התרבות של השכונות בחלק הדרומי של העיר תל אביב. החל מאמצע שנות השבעים נסגרו שעריו עד שהופעל מחדש על ידי בעלי מועדון הרוק ליקוויד. עד אמצע שנות ה-80 שימש המועדון כמקדש רוק אלטרנטיבי שאירח בין השאר הרכבים מחו"ל. בהמשך נפתח המועדון מחדש תחת השם הקו. שהפך בסיומו של אותו עשור למועדון קו-מילניום.

משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן ילווה משפטית את הפרויקט.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר