טרם התקבלה חוות דעת.

קבוצת השביל הירוק

קבוצת השביל הירוק מאגדת את חברת השביל הירוק ואת שטאנג בנייה והנדסה. חברת השביל הירוק היא חברה קבלנית העוסקת בביצוע של פרויקטים בתחום הפיתוח הסביבתי והשיקום הנופי.

שתף:

אודות

קבוצת השביל הירוק מאגדת את חברת השביל הירוק ואת שטאנג בנייה והנדסה. חברת השביל הירוק היא חברה קבלנית העוסקת בביצוע של פרויקטים בתחום הפיתוח הסביבתי והשיקום הנופי. בין הפרויקטים הבולטים של החברה אפשר למצוא את כביש חוצה ישראל, כביש רוחב 431, שיקום מחצבות עזריקם ושגב והקמת מערכת לאיסוף מי גשמים באוניברסיטת תל אביב. חברת שטאנג בנייה והנדסה הינה חברת תשתיות ותיקה המתמחה בהקמה, שיקום ושדרוג תשתיות מים בטכנולוגיות ייחודיות, הקמה של מכוני טיהור שפכים, ועוד.

מדיניות החברה בנושאים סביבתיים ובנושאי בנייה ירוקה

חברת השביל הירוק ביצעה לאורך השנים מאות פרויקטים בעלי תרומה משמעותית לאיכות החיים של התושבים, להחדרת מי גשמים לאקויפר החוף ולהקטנת אפקט איי חום עירוניים. מחלקת המים של החברה פיתחה פרוטוקולים ייחודיים לביצוע סקרים לבדיקת תקינות והתאמה של מערכות מים עירוניות. החברה ביצעה מספר סקרים שהובילו לשדרוג מערכות ההשקיה והקטנת פחת המים באופן משמעותי. קבוצת השביל הירוק מחויבת לתרום לשינוי ושיפור המציאות בתוכה אנו פועלים ולפיתוח בר קיימא.

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר