קבוצת פלוס השיקה אתר אינטרנט חדש לאחרונה

קבוצת חברות אברהם פלוס נדל"ן בניה והשקעות בע"מ הוקמה על ידי מר אברהם פלוס, קבלן ויזם, דור שלישי לקבלנים מאיזור השרון, בעל רקורד עשיר של שני עשורים בבניה, ניהול ויזמות של פרויקטים מגוונים, החל מבנייני מגורים, מבני ציבור ומבני שימור והתחדשות עירונית באיזור השרון וגוש דן.

 לאורך השנים, פיתחה החברה התמחות והציבה סטנדרטים גבוהים בייזום, תכנון, ביצוע וניהול של פרויקטים למגורים וארגון קבוצות רוכשים. החברה חרטה על דיגלה התחייבות לביצוע ללא פשרות בסטנדרטים ובאיכויות. אחת ההתמחויות המובילות של החברה הינה בנייני יוקרה ובנייני בוטיק בפרט.

החברה מחזיקה בין היתר בחברה הבונה מאות דירות בכפר סבא, פרויקטים מתקדמים של בניה ירוקה למגורים, מבנים מסחריים, מלונות ובניינים לשימור.
החברה רואה בפרויקטים של התחדשות עירונית ושימור כתחום פעילות מרכזי לעשורים הקרובים - הקבוצה ניצלה את הידע הנצבר הרב לאורך שנות פעילותה בכדי לבנות מנגנון מקצועי ויעיל לתכנון, ניהול וביצוע פרויקטים מורכבים של התחדשות עירונית ושימור, תוך שיתוף ורתימת כלל בעלי הנכסים באופן שקוף לטובת יצירת רווח משותף לכולם.

 
* בתמונה: מר אבי פלוס - מנכ"ל הקבוצה
 

 

  • כניסה לאתר החדש של חברת קבוצת פלוס כאן
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר