קונדואיט נכנסת למשכנה החדש בקריית המדע בנס ציונה

חברת האינטרנט קונדואיט נכנסה אמש למשכנה החדש המתפרש על פני שטח של 4,400 מ"ר בבניין אילן רמון 2, שבנייתו הושלמה בחודשים האחרונים בפארק המדע בנס ציונה.

קונדואיט שכרה שתי קומות משרדים מחברת אפריקה ישראל, וההסכם נחתם לתקופה של חמש שנים ואופציה לחמש שנים נוספות. קונדואיט שכרה את המשרדים במצב מעטפת וביצעה בחודשים האחרונים התאמות בהתאם לצרכיה בסיוע הארכיטקט רם גולדברג.

אודות קונדואיט:
Conduit היא חברת תוכנה בתחום האינטרנט והמובייל הנשענת על תרבות של חדשנות וטכנולוגיות פורצות דרך, המאפשרות למשתמשים פרטיים ועסקיים להתנהל, לתקשר ולהתחבר במגוון ערוצי תקשורת ופלטפורמות. Conduit, אשר נוסדה בשנת 2005 והפכה לחברת האינטרנט הגדולה בישראל, פיצלה ב-2013 את חטיבת Client Connect שמוזגה בהמשך עם פיריון, וכיום היא מתמקדת בשלושה תחומי צמיחה עיקריים: Como™, פלטפורמת ה-DIY המובילה בעולם ליצירת אפליקציות; First, פתרון החלפת מסכי הפתיחה המועדף על מותגים ויצרני תוכן, ו-U, דפדפן המספק חוויית שימוש crossover על פני מגוון מכשירים.
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר