קשה בתל אביב? הקלה בבת ים!

בעיריית בת ים ממשיכים בקמפיין למשיכת עסקים לעיר בעקבות העבודות לרכבת הקלה, שצפויות לגרור אחריהן פקקי ענק בתל אביב.

בעלון שנתלה היום על דלתותיהם של אלפי בתי עסק בתל אביב נכתב: "אם אי פעם שאלתם את עצמכם מתי כבר יגמרו הפקקים הצפיפות, זיהום האוויר, העובדים שמאחרים כי חסמו להם את הכביש, הלקוחות שלא מגיעים כי זה פשוט בלתי אפשרי... אז התשובה היא פשוטה: בעוד 10 דקות!, כן, 10 דקות בלבד מת"א נמצאת האלטרנטיבה הטובה ביותר לעסקים בגוש דן.".

עיריית בת ים פועלת בכדי למשוך עסקים לסיטי החדש שלה אותו היא מקימה במתחם החדש ״פארק הים" הממוקם צמוד לראשל"צ ולחולון ונמצא בסמוך לחוף הים. מתחם פארק הים כבר אושר ברובו והוא כולל כ- 10,000 יחידות דיור וכ- 2 מיליון מטר לתעסוקה ומסחר. כחלק מקידום האזור וממשיכת עסקים למקום מציעה העירייה שורה של הטבות לעסקים:

  • הנחה משמעותית בארנונה ל-10 השנים הקרובות: 60% הנחה לחברות הייטק, 35% הנחה למשרדים ומסחר ו- 80% לסטודיו לאמנות. (הבקשה להנחה הועברה לאישור משרד הפנים וכפופה להחלטתו).
  • מחירי השכירות בבת ים נמוכים בכ- 50% מהמחירים בתל אביב.
  • נגישות גבוהה לצירי תנועה מרכזיים (איילון, רכבת ישראל, ושאטלים שיחלו לפעול ביום ראשון 16.8 בחינם מתחנת הרכבת בעיר למרכזי התעסוקה).

ראש העיר בת ים, יוסי בכר: "עבודות הרכבת הקלה רק ממחישות את ההכרח שיש ביצירת מרכזי מסחר ועסקים אלטרנטיביים במטרופולין גוש דן ומחוץ לתל אביב, ואנחנו עדים להתעניינות הגוברת והולכת של עסקים, שמבקשים לעבור לבת ים".

בכר הוסיף "אנו נמצאים בעיצומה של תנופת פיתוח אשר הופכת את אזור העסקים של בת ים לסיטי החדש של גוש דן, ויקלוט כחצי מיליון עובדים שיוכלו להגיע אליו, ברגל, באופניים ובתחבורה ציבורית תוך 15 דקות".
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר