רח' הירדן, המחבר את דרום קרית אתא לעוקף קריות ושד' ההסתדרות נפתח לתנועה

השבוע נפתח לתנועה כביש חדש – רחוב הירדן, המחבר את רח' התעשייה (בדרום אזור התעשייה של ק. אתא) לצומת וולקן על ציר ההסתדרות וכן למחלף ההסתדרות דרום של כביש עוקף קריות.

פתיחתו של רח' הירדן לתנועה יוצר ציר תנועה חדש המאפשר חיבור של קרית אתא ושל אזור התעשייה הדרומי שלה לעורקי התחבורה הראשיים במפרץ חיפה. פתיחתו של רחוב הירדן לתנועה תוריד נפחי תנועה מהצירים הקיימים ותקל את הגישה למוקדי המסחר והתעשייה, דוגמת מתחם איקאה החדש. בנוסף יתאפשר לתושבי השכונות הדרומיות של קרית אתא להתחבר באופן מהיר וקל יותר לעורקי התנועה הראשיים – עוקף קריות וציר ההסתדרות.

אבישי כהן מנכ"ל יפה נוף "חב' יפה נוף ממשיכה בתנופת הפיתוח לשיפור והרחבת תשתיות התחבורה במטרופולין חיפה בכלל ולתושבי חיפה והקריות בפרט. במסגרת זו הסתיימו העבודות להקמת רחוב הירדן, שמחבר את דרום קריית אתא לציר ההסתדרות ולעוקף קריות ומאפשר תנועה מהירה, נוחה ובטיחותית. הכביש החדש ברח' הירדן שנפתח השבוע לתנועה עומד בסטנדרטים המחמירים והגבוהים ביותר, כדי שישרת לאורך שנים ארוכות וטובות".

חברת יפה נוף החלה בהכשרתו של רחוב הירדן בסוף שנת 2011 וסיימה את סלילתו בתחילת 2014. האתגר הרציני ביותר בפרויקט זה, שלביצועו נדרש ניסיון ויכולות הנדסיות מורכבות, היה חציית פרוזדור של תשתיות תש"ן. לביצוע מקטע זה בוצעה עבודה משולבת של מתכנני ומהנדסי יפה נוף עם אנשי תש"ן.

יעקב פרץ ראש העיר קריית אתא "חיבור רחוב הירדן מהווה שער כניסה חדש אל אזור התעשייה ודרום העיר מכיוון כביש ההסתדרות ועוקף קריות, כאשר בקרוב יתווסף חיבור כביש 772 שיקשר את אזור התעשייה לכיוון מחלף יגור וכביש 6. מדובר בצירי תנועה ראשיים שהופכים את קריית אתא לזמינה ונגישה ויביאו תנופה לפיתוח העיר"

רחוב הירדן, שעלות הקמתו כ- 10 מש"ח, הינו רחוב דו סטרי באורך של כ- 800 מ', עם מסלול אחד לכל כיוון. במסגרת העבודות נסלל הכביש ומתחתיו התשתיות הנדרשות, נסללו מדרכות ונעשה פיתוח סביבתי ונופי מקיף. לאורך הרחוב מתבצעות עבודות להצבת תאורת רחוב קבועה, עד אז מופעלת ברחוב הירדן תאורת רחוב זמנית.

תמונות: יפה נוף.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר