טרם התקבלה חוות דעת.

שיכון ובינוי

שיכון ובינוי מקבוצת אריסון הינה קבוצת התשתיות והנדל"ן המובילה בישראל. שיכון ובינוי והחברות בהחזקתה פועלות בישראל ומחוצה לה בענפי התשתיות הבנייה, הנדל"ן, הזכיינות והסביבה על תחומיהם השונים.

שתף:

אודות

שיכון ובינוי מקבוצת אריסון הינה קבוצת התשתיות והנדל"ן המובילה בישראל. שיכון ובינוי והחברות בהחזקתה פועלות בישראל ומחוצה לה בענפי התשתיות הבנייה, הנדל"ן, הזכיינות והסביבה על תחומיהם השונים, לרבות: קבלנות סלילה ותשתית, קבלנות בנייה, רכישה, תכנון, השבחה ופיתוח של מקרקעין, מכירת מקרקעין, החזקה והשכרה של נכסים מניבים, אנרגיה מתחדשת, מים, וכן בתחום הזכיינות ובפעילויות אחרות, המשיקות לתחומי הפעילות של הקבוצה.
 
חברות הקבוצה הוותיקות פועלות משנות העשרים של המאה הקודמת, ומאז הן מהוות גורם מרכזי בענף הבנייה, ייזום הנדל"ן והתשתיות, כשהן ממלאות, לצד הפעילות העסקית-כלכלית, תפקידים לאומיים-ציבוריים.
 
חברות הקבוצה מעורבות בפרויקטים בקנה מידה גדול, בארץ ובעולם, ולהן הישגים מוכחים בבניית תשתיות, בהקמת שכונות למגורים, מבני מסחר וציבור, וכן בהקמה, מימון והפעלה של מיזמי ענק בתחומי תשתיות התחבורה, הסביבה, האנרגיה, טיהור והתפלת המים ופיתוח פרויקטים בינלאומיים.

בנוסף, שיכון ובינוי רואה לעצמה אחריות לטפח את החברות בהן מתקיימות פעילויותיה העסקיות, והיא מקיימת פעילות ענפה בתחום קשרי הקהילה, תוך קידומם של פרויקטים המקדמים את החינוך לקיימות, לצד תמיכה בפרויקטים חברתיים ופעילויות שונות של תרומה לקהילה.

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר