טרם התקבלה חוות דעת.

שלו מוריוסף חברה להנדסה

חברת שלו מוריוסף הינה חברה לניהול פרויקטים הנדסיים במגוון תחומים הפועלת כזרוע הנדסית עבור חברות פרטיות וציבוריות.

שתף:

אודות

חברת שלו מוריוסף הינה חברה לניהול פרויקטים הנדסיים במגוון תחומים הפועלת כזרוע הנדסית עבור חברות פרטיות וציבוריות.
החברה מעניקה  שירות וליווי מקיף ליזמים בכל שלבי הבנייה לרבות ניהול התכנון, מהלכי הרישוי ופיקוח מקצועי ואיכותי במהלך ביצוע הפרויקט.
צוות החברה הינו בעל הכשרה מקצועית וניסיון עשיר ומוכח בניהול פרויקטים הנדסיים בתחומי המסחר, משרדים, מגורים, תשתיות, מלונאות, הייטק , תעשייה ופיתוח שכונות מגורים בארץ ובחו"ל .

ניהול הפרויקטים של חברתנו מתבצע תוך הקפדה על איכות הביצוע, מקצועיות ועמידה במסגרת התקציב, תוך הישענות על הנסיון והידע אשר נצברו לאורך השנים,  צוות החברה בראשות המהנדסים נתנאל שלו וירון מוריוסף  מצטיין בתודעת שירות אשר שמה את צרכי הלקוח במרכז העשייה.

ההון האנושי הינו המשאב המרכזי של חברתנו, וצוות החברה עובר הכשרה מקצועית מקיפה בתחומי ניהול פרויקטים וחידושים בתחום ההנדסה. צוות החברה משתתף בתוכנית  שנתית להכשרת עובדים ופיתוח מיומנויות מקצועיות וניהוליות התורמים ליכולתנו להוביל בהצלחה את ניהול הפרויקט תוך ביצוע בקרה  וחניכה פנים ארגונית לאורך כל שלבי הפרויקט. 

מעקב ניהול הפרויקטים בחברה מבוצע באמצעות מערכת מידע ייעודיות וייחודיות תוך שימת דגש על בקרת האיכות בביצוע, בקרת לוחות הזמנים ובקרה תקציבית, והינה מרכיב מרכזי למסירה מוצלחת של הפרוייקט לשביעות רצונו של הלקוח .

חברתנו מנהלת פרויקטים רבים מול גופים בינלאומיים ובשיתוף פעולה עם מתכננים וקבלנים זרים. במסגרת העבודה זו החברה ממנפת את יכולתיה ומביאה את מתודות הניהול הזרות לטובת ניהול הפרויקטים המקומיים.

למהנדסי החברה הבכירים (בעלים ושכירים)  ניסיון בהקמת פרויקטים משולבים אשר מבוצעים בסביבה פעילה כדוג': מרכזי הפיתוח של אינטל, תוספות בניה בהקפיים משמעותיים על מבניים קיימים ופעילים, שדרוגים והתאמות שוכרים בפרויקט מסחר פעילים , כמו כן נסיון עשיר בניהול:  מרלו"ג, מפעלים, ופרויקטים עתירי מערכות ומורכבויות הנדסיות  וכן בתחומי הביו פארם כדגו' ביופארמקס, ועוד.

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר