תחרות הקאנו השנתית - תוצאות ורשמים מקמפוס אשדוד !

2016: תחרות הקאנו המסורתית, התקיימה השנה בפארק אשדוד-ים (אשדוד).

לתחרות נרשנו 4 קבוצות, 3 קבוצות ממכללת סמי שמעון (קבוצת אחת מקמפוס אשדוד ושתי בקוצות מקמפוס ב"ש) וקבוצה נוספת ייצגה את הטכניון.

רשמים מהתחרות הקודמת - 2014

 

תוצאות:

  • מקום ראשון - מכללת סמי שמעון קמפוס אשדוד
  • מקום שני - מכללת סמי שמעון קמפוס באר שבע
  • מקום שלישי - הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל
  • מקום רביעי - מכללת סמי שמעון קמפוס באר שבע

סטודנט דויד אריה (סמי שמעון, קמפוס אשדוד)

" מיד עם תחילת התחרות, הבנו כי יש לנו עסק עם מקצוענים,שעשויים להשיג תוצאות טובות, אולם הרגשנו בטוחים בעצמנו, שאפנו למצויינות והגענו בידיעה שאנחנו הולכים לנצח - זה גם המסר שהצלחנו להעביר לשאר הקבוצות.

קבוצת צונמי חידשה בכל תחום עליו נצברות נקודות בתחרות, ולכן גם זכינו בניקוד גבוה - 96 מתוך 100 (הפרש של 10 נק׳ בין המקום הראשון והשני ושל כמעט 40 נק׳ בין המקום הראשון לאחרון). הציון עצמו בנוי משקלול של 40% על מקצה השייט ו60% על בניית הקאנו והחדשנות שהוצגה בו.

מבחינת מקצה החתירה - הבנות של המחלקה (ליזה ורביד) נתנו הרבה כבוד והגיעו למקום הראשון, ואנו הגברים (אני ודניאל) הגענו למקום השני המכובד.

את תהליך התכנון, הבנייה וההכנות - עברנו בליווי צמוד של המרצה שלנו - דר׳ עמית קני ועל זה מגיע לו הוקרת תודה מיוחדת.

קבוצת צונמי מונתה 11 סטודנטים, בינייהם:  ביצוע אנליזות וניהול הקבוצה - ליזה בן יאיר, תכנון ופיקוח - דויד אריה (עבדכם הנאמן), אחראי לביצוע - דניאל ניסים קרפ.

לכל שאר חברי הסגל לא היה תפקיד אופרטיבי, אולם בלעדיהם לא היינו מגיעים למקום הראשון ! התחלנו 2 קבוצות ממכללת סמי שמעון באשדוד, לאורך התהליך הקבוצה השניה פרשה בשל ניהול כושל ותיכנון לקוי (חוסר בזיון וכליאת בועות אוויר גרמו לכך שבעת הוצאת הקאנו מהתבנית, הוא נסדק ונשבר).

את התהליך התחלנו מאפס, בדקנו תכנים שונת של בטון עם מוספים שונים כדי להגיע למשקל סגולי הנמוך מ1000 ק"ג\מ"ק (ברגע שהמשקל הסגולי קטן מ-1החומר צף במים), לאחר אין סוף נסיונות, מצאנו את הפורמולה המנצחת שבה הבטון צף במים ובמקביל שישמור על חוזק לחיצה מרבי של 10 mpa.

מבחינת הזיון, השכבה הראשונה שהשתמשנו בה היתה רשת רגילה נגד מזיקים (כמו זו שמתקינים על החלונות), שכוח המתיחה שלה חזק מאוד, בעוד שבשאר השכבות השתמשנו באריג פייברגלאס שהוברש בבטון רזה (במקומות בהם המאמצים הם גבוהים, סדרנו 4 שכבות של זיון).

בתהליך חיפוש הצורה האופטימאלית, בחרנו בקאנו בעל צורה סכינית' שתחתוך את המים ושתגרום לכמה שפחות גרר (התנגדות).

לאחר שהחלטנו מה אנו רוצים עשינו בדיקת מאמצים בתוכנת delftship  ו-strap והוצאנו את האנליזה לביצוע. את האנליזה שירטטנו על גבי תבניות קלקר שהוזמנו מראש והחיתוך התבצע ביד חופשית. לאחר שהרכבנו את התבנית התחלנו לעשות יציקה של הבטון - כשהתוצאה המשמחת לפניכם.

על מנת להגיע מוכנים לתחרות החתירה התייעצנו עם מדריכי שייט וקיבלנו טיפים, זאת על מנת שברגע האמת נבוא מוכנים למקצה. אני מצרף לכם מעט תמונות, סרטון מההכנות ורשמים מהתחרות !

חברי הקבוצה: ליזה בן יאיר, דודו אריה, דני קרפ, און הוט, יוני מזין, יוסי רגוניס, רביד נגר, דניאל קנטוזי, אוראל בוסי, שי חוטובלי, שי נתן.

 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר