הינך נמצא כאן

פורטל CivilEng גאה להציג: תוצאות סקר השכר השמיני לשנת 2017.

סקר זה מסכם את תוצאות השאלונים שמולאו על ידכם בחודשים האחרונים, ומציג את מגמות השכר בענף הבנייה, בהתחשב בתפקיד, ותק ועוד...

מדי שבוע נעלה לכאן את  המשרות החמות ביותר שעוררו את הכי הרבה עניין במדור הדרושים של CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. בהצלחה במציאת מקום העבודה הבא ! ...

הבעיה המרכזית בכל נושא פרויקטי הגמר, בכל המוסדות האקדמאים, היא שמרצה אחד צריך בשעה בשבוע לספק תשובות ל-10 סטודנטים. איך שלא תסובבו את זה - אין שום סיכוי שהוא יגיע לכולם בצורה שצריכה להיות. אבל נשאלת השאלה - איך בכל זאת עוברים את הפרויקט? פז יעקובי, בעל ניסיון בהדרכת סטודנטים להנדסה והנדסאי בניין בפרוייקט הגמר, ניסח מספר טיפים שיעזור לכם להתמודד עם פרויקט הגמר בצורה טובה יותר.

בשני העשורים האחרונים התרבה בישראל השימוש בתקרות דרוכות בדריכת אחר על ידי כבלים לא מודבקים, Unbonded Post-Tensioning. שיטה זו מוכרת ומיושמת מזה שנים רבות בעולם המערבי, בעיקר בארה"ב ובאירופה המערבית...

פרופ"ח רפאל זקס, הגורו של טכנולוגיית ה-BIM בישראל, על הפריחה המאוחרת של שיטת מידול מידע הבניין בארץ

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות לבטיחות התלמידים בסביבת הלימודים במוסדות החינוך. משרד החינוך פועל לאורך השנים לקבוע נהלים והנחיות מפורטות לגבי התנאים הנדרשים של מבנים חצרות ומתקנים במוסדות חינוך – בתי ספר וגני ילדים. לאור זאת, פיתח משרד החינוך תורה שלמה בדבר מבדק בטיחות במוסד החינוכי – קורס הסמכת עורכי מבדקי בטיחות במוסדות חינוך.

סקירה על מגמות בתחום הגיוס והמשרות בענף הבנייה, תחומי העיסוק שבהם חלה עליה בדרישה בתקופה האחרונה, ביקושים למשרות, הקשיים העומדים בפני מחפשי עבודה בתחום והערך המוסף ש CivilEng יוכלו לתת לכם.

ראיון עם תמי ברינר, מנהלת הגיוס בפורטל CivilEng

"המאחרת הכרונית" - זהו התואר המפוקפק שקיבל ענף הבנייה בארץ בכתבה של גלובס על האי-עמידה בלוחות זמנים של בפרוייקטי בנייהשונים. ואכן זאת בעיה ידועה ונפוצה למדי.

זרקור פרויקט: סקירה אודות פרויקט קמפוס משרדים ומעבדות בפתח תקווה. באדיבות מהנדס עודד אדטגי, מחברה אפקון בניה

זרקור על פרויקט גשרי לוקו אווטו מעל נהר הבנווה, ניגריה. גשרי לוקו אווטו (Loko Oweto) מעל נהר הבנווה (Benue River) בניגריה מבוצעים במטרה לחבר  את צפון המדינה לדרום המדינה, ונמצאים בימים אלו בביצוע. הפרויקט כולל שני גשרים באורך 1,835 מטרים כל אחד ושני גשרים באורך 220 מטרים. באדיבות המהנדס מיכה פטרי, ממשרד קדמור מהנדסים

עמודים

ארועים

מאי 2017