תכנים המתויגים עם: התאחדות בוני הארץ

שוחחנו עם לירז בללי שושן, מנהלת קהילת דור העתיד בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ, על מטרות הקהילה, חבריה וחזונה לשנים הקרובות (צילום: כפיר סיוון). 

מטרת הקורס היא להעניק לדור ההמשך של בעלי חברות משפחתיות, את הכלים והידע שיסייע להם להתמודד עם החלטות ניהוליות לכשיתפסו את מקומם בניהול החברה. 

פועלי עם טאבלטים? רחפנים שמתריעים עם טעות בבנייה ? נציגי עשרות חברות בנייה נפגשו עם סטראטאפיסטים בכנס בכפר המכביה, במטרה למצוא אתרי בנייה, בהם יבצעו פיילוט למערכות שיאיצו וישפרו את הבנייה.

הסיבות לפערים: אין כוח-אדם, אין תמריצים, ואין תקציבים ■ מי בכלל צריך מגרש ספורט ואולם תרבות? 

מאת אורי חודי
 

לדברי רוני בריק, "אלפי אנשים חיים בדירות מתפוררות, מטפסים 4 קומות ללא מעלית ומחכים שהממשלה תעשה משהו". לדברי מנהלת אגף התחדשות עירונית, הגורם המעכב הוא ש"לוקח 5-10 שנים להוציא היתרי בנייה"

שכר התחלתי גבוה של כ–12 אלף שקל בחודש, שיכול לטפס עם השנים והניסיון עד ל–25 אלף שקל, אמור היה למשוך רבים לענף הבנייה, המשווע למנהלי עבודה ■ אבל מחסור בבתי ספר ייעודיים להכשרת עובדים, לצד העובדה שמדובר בעבודה מפרכת, מרחיקים רבים מהתחום

ברבעון האחרון של 2016 עקף מספר העסקות בחיפה את אזור המרכז - שחלקו בהתחלות הבנייה ירד לפחות מ-40% ■ אבל האם הרוכשים בפריפריה אכן מתכוונים להתגורר בה? ■ דו"ח של משרד השיכון מראה כי ברוב הדירות במיזמים של מחיר למשתכן בפריפריה זוכים קונים שאינם מהאזור

עו"ד ורד צרפתי זבולון נבחרה לתפקיד סגנית נשיא ההתאחדות בוני הארץ (התאחדות הקבלנים). צרפתי זבולון תחליף בתפקידה את יוסי לוינסקי שכיהן בתפקיד שלוש שנים. זהו התפקיד הבכיר ביותר שאישה נבחרת למלא בהתאחדות

אשר גרין סגן נשיא התאחדות בוני הארץ: "חוק מוסר התשלומים ייתן גושפנקא למזמיני העבודות לפגר בתשלומים ויגרום לקריסת חברות בענף ולפגיעה בציבור הרחב"

חוק מוסר התשלומים עליו תדון בשבוע הבא ועדת הכלכלה יחמיר את המצב הקיים ויתרום לקריסתן של חברות נוספות

התאחדות בוני הארץ בוועדת הכלכלה: "הצעת חוק מוסר התשלומים נותנת לגיטימציה לרשויות המקומיות ולחברות הממשלתיות לאחר בתשלום לקבלנים"

בשנת 2015 קיפחו את חייהם 54 עובדים ב-53 תאונות קטלניות - פי 5 יותר מבענף התעשייה, הענף השני המוביל את מניין ההרוגים בתאונות קטלניות

מע"מ בשיעור אפס על שירותי בנייה בהתחדשות עירונית בכנסת. מנכ"ל התאחדות בוני הארץ, אליאב בן שמעון: "זו זריקת עידוד משמעותית להתחדשות עירונית במעגלים נוספים במרכז".

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר