תכנים המתויגים עם: משרד הבינוי והשיכון

אגף תורת הבנייה ופיתוח הנדסי במשרד הבינוי והשיכון יזם מדריך מקצועי המלווה את הבנייה עד שלב האכלוס, יוזיל את עלות התחזוקה ויאריך את חיי המבנה. 

הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה ומשרד הבינוי והשיכון מעודדים את קידום תחום תיעוש הבנייה למגורים באמצעות שני מסלולי סיוע, בהיקף תקציבי של 29 מיליון ש"ח.

כך קובע איגוד המהנדסים לבנייה ותשתיות במכתב ששיגר למשרדי הבינוי והאוצר על רקע רעידת האדמה באיטליה. קבינט הדיור שינה לאחרונה החלטת הממשלה מ-2013 וקבע כי על שיפוץ בתים משותפים הממומנת מתקציב המדינה ואשר הוקמו לפני 1980, לא תחול חובת חיזוק לרעידות אדמה

מדובר בחברות מסין, ספרד, יוון, טורקיה רוסיה, פורטוגל, ויאטנם, ואוקראינה ■ שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט: "החברות הזרות יביאו גם טכנולוגיות וכוח אדם מומחה בתחומו, כדי לקצר את משך הבניה ולהוזיל עלויות"

זאת באמצעות ציפוף שכונות וערים חרדיות קיימות ותוספת שכונות לערים מעורבות ■ על פי הערכות, המגזר החרדי יזדקק ל-200 אלף יחידות דיור ב-20 השנים הבאות

צוות בין-משרדי ממליץ: קבלן מתחיל יוכל לבנות בניין של 12 קומות בלי מעורבות מהנדס ■ ועדה מקצועית במשרד השיכון: "ההמלצות לא סבירות בעליל"

במסגרת תוכנית שיקום שכונות המתחדשת ישופצו מבנים ותשתיות ויוקמו שטחים ציבוריים באופן מיידי ב-31 ערים, ובהמשך בעוד שבע

 

 

 

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר