מנהל/ת מחלקת תכנון תנועה וניהול מידע מספר מכרז: 200/2018
תחום: ציבורי/ממשלתי
תל אביב והמרכז
29.11.18
* המודעה רשומה בלשון זכר ומיועדת לגברים ולנשים כאחד
תיאור: ריכוז העבודה מול רשות תמרור מקומית ומרכזית וועדת תחבורה. טיפול במוקדי תאונות דרכים. ריכוז חוות הדעת להיתרי בניה, רישוי עסקים, תכניות מפורטות ועבודה מול הממ"ש. ניהול מעקב ובקרה אחר ניצול תקציבים, ייזום וקידום תכניות עבודה. איסוף, ריכוז ועיבוד נתונים ומידע רלוונטי לעבודת האגף. פיקוח ובקרה על עדכון שוטף של מערכות המידע התנועתי ופיתוחן. הנחיה והפעלה של צוות העובדים הכפופים לו ויועצים מקצועיים חיצוניים. ניהול עובדים והפעלת יועצים מקצועיים חיצוניים. טיפול בפניות ציבור בתחומים שתחת אחריותו. תכנון מקדמי בנושא זיהום אויר מכלי רכב. ביצוע מטלות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה.
דרישות: תואר אקדמי מוכר בהנדסה אזרחית/ הנדסאי/ת אזרחי/ת/ טכנאי/ת רשום/ת בתחום הרלוונטי ע"פ הכללים בחוזר מנכ"ל משרד הפנים 1/2014 לעניין הנדסאי/ טכנאי מוסמך. יתרון להתמחות בנושאי תנועה רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים/ ההנדסאים. ניסיון מוכח של ארבע שנים לפחות בתכנון או בקרת תכנון בתחום הנדסת תנועה ותחבורה. ניסיון בניהול עובדים ויועצים – יתרון יכולת פיקוח, הנחיה והדרכה של עובדים וגורמי חוץ. שליטה בתוכנות: אוטוקאד, GIS ויישומי Office בעל/ת רישיון נהיגה ורכב אישי (נא לצרף מסמכים). ידיעת השפה העברית על בוריה, אנגלית-ברמת קריאת ספרות מקצועית. מועד אחרון להגשת מועמדות: יום שני , 10.12.2018 עד השעה 15:00 מועמדים/ת שלא ייפנו בהתאם לנ"ל - לא ייענו.