שלח תוכן

מערכת האתר

הזמנה אישית לפרסום תכנים בפורטל CivilEng להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה

פורטל CivilEng הנו מאגר מידע חופשי ומקצועי המאפשר הפצה, קבלה והחלפת מידע בענפי ההנדסה האזרחית, הבנייה והסביבה. במסגרת הפורטל, תוכלו לפרסם פרויקטים הנדסיים, פרוייקטים אקדמיים, מאמרים, סקירות, דוחות, מחקרים, דעות אישיות ועוד...

הכותבים בפורטל CivilEng יהנו מחשיפה ומפרסום מקצועי וזאת בנוסף לאפשרות לצרף את פרטיהם האישיים (טלפון, מייל, לינק וכו'...) ובכך לאפשר לגולשים ולקוראים ליצור עמם קשר.
 
קהל הגולשים המגוון בפורטל CivilEng מורכב מקשת רחבה של מתעניינים ועוסקים בענף - החל ממועמדים ללימודים, סטודנטים במוסדות הלימוד השונים, בוגרים, אנשי מקצוע, נציגי מוסדות אקדמיים, חברות עיסקיות, חברות הנדסה ונותני שירותים, חברות כח אדם ועוד ...

פרסום והצגה של כל החומרים והתכנים בפורטל ניתנים בחינם.

  • את התכנים שתרצו לפרסם בפורטל CivilEng, יש להעביר אלינו במייל בפורמט של מסמך word.
  • נמליץ בחום על צירוף והוספת תמונות, הממחישות את הכתוב במאמר.
  • יש למספר את התמונות ואת מיקומן במאמר, על מנת שנוכל לצרפן במקום הראוי.
  • תוכלו להזמין אותנו לראיון במקום העבודה \ פרוייקט, או לערוך ראיון אישי \ טלפוני.

בברכת גלישה מהנה ופורה,
לירן לוין .B.Sc הנדסה אזרחית.

Info@civileng.co.il

רעיונות לתכנים - ניתן למצוא כאן : מאמרים  פרוייקטים  דעות ומאמרים אישיים


טיפים לפרסום וכתיבת תכנים בפורטל CivilEng להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה

מאמרים (כתיבה ופרסום מאמר)
פורטל
CivilEng מאפשר להעלות מאמרים בכל נושא המעניין אתכם והעשוי לעניין גם את הגולשים. במסגרת מדור זה, תוכלו להציג שיטת בנייה מעניינת, לספר על ג'וב שתפסתם, לפרסם תוצאות ניסוי שערכתם, לשתף במחקר שפרסמתם ועוד... היקף ועומק הסקירה יהיה כאוות נפשכם, אולם נדמה כי סקירה קצרה ו"בגובה העיניים" תקרב ותקרוץ לקהל הרב ביותר שתוכלו למצוא. בראש הסקירה, אנא ציינו את שם הכותב ואת פרטי ההתקשרות עמו - על מנת שנוכל לפרסם פרטים אלה באתר (קרדיט). כמובן שניתן לפרסם סקירות ומאמרים - גם בעילום שם וללא פרטים מזהים. את המאמרים ניתן לשלוח למייל האתר CivilEng או ליצור קשר עם צוות האתר ולהזמין נציג לראיון אישי. בהמשך - יועלה גם טופס מקוון. מאחר והאתר פונה למגוון קהלים - הוספת תמונות ותרשימים, מוסיפות לאין שיעור את ההבנה של הכתוב ולכן נמליץ על שימוש בהם.

פרויקטים (כתיבה ופרסום פרויקט)
במדור
פרויקטים תוכלו להעלות ולפרסם פרוייקטים בהם הנכם מעורבים, תוכלו לספר על מגוון התפקידים בהם לקחתם חלק, על השיקולים שעמדו בפניכם בבחירת שיטת הביצוע, על השלבים והפעילויות בפרוייקט שלכם, על לוחות הזמנים, התקציב, ענייני ביצוע וכל עניין אחר שתרצו לשתף בו. שילוב תמונות וסקיצות יעזרו לגולשים "להכנס לנעליים שלכם" ולהרגיש הלכה למעשה את הנעשה בפרוייקט שלכם - ואף להיות חלק ממנו. במידה ותרצו להעלות חומרים באופן אנונימי, לא תתבקשו לחשוף פרטים מזהים של האתר או הפרוייקט - והפרטים ישארו במערכת. מדור פרויקטים מהווה מרכיב חשוב באתר מאחר והוא החולייה המקשרת בין המועמדים ללימודים, הסטודנטים להנדסה והגולשים באתר - ל"שטח" ולפרקטיקה בענף ההנדסה האזרחית והנדסת הסביבה. בראש הפרוייקט, אנא ציינו את שם הכותב ואת פרטי ההתקשרות עמו - על מנת שנוכל לפרסם פרטים אלה בפורטל (קרדיט). כמובן שניתן לפרסם פרוייקטים - גם בעילום שם וללא פרטים מזהים.

בהצלחה !
לירן ואייל לוין.

ארועים