מתי האירוע
24/04/2018 - 09:30 עד 25/04/2018 - 21:30
היכן האירוע
כתובת:
שדרות אריאל שרון 3, אור יהודה.
אזור:
תל אביב והמרכז

בדרך שלך! האקתון נתיבי ישראל

כניסת התחבורה החכמה לעולם התשתיות מציב בפני העוסקים בתחום אתגרים חדשים ומרתקים שעתידים לשנות את איכות חיי משתמשי הדרך, לצמצם את עומסי הכבישים, להוריד את מספר תאונות הדרכים לספק פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו לתחבורה לתקשר עם הכבישים ולתת מענה מיידי לתקלות של משתמשי הדרך.

ישנם מקומות בעולם שהעתיד כבר כאן אולם בישראל נכונה לנו דרך להתאמת הקיים לעתיד הקרב.

כאן אתם נכנסים לתמונה: יזמים, סטארטאפיסטים, מהנדסים, מפתחים, מעצבים, אוהבי תשתיות תחבורה, בואו להשתתף בהאקתון הראשון של נתיבי ישראל, 24 שעות של התמודדות עם מגוון אתגרים תחבורתיים.

 

אתגרי ההאקתון

תנועה - הכביש הוא חלל אשר כל אזרחי ישראל חולקים כל יום. כמות המידע אשר מוחלף בין הנהג לכביש בשעת תנועה אחת שקולה לשנה של מידע בכל תחום אחר האפשרויות הם ללא גבול, מחיישנים אשר אשר מתקשרים עם הנהגים ויחידות ניהול הדרך כמו עיני חתול חכמות ועד רימזור, הטיית נתיבים, התאמת הנהיגה ועוד.

חומרים חכמים - אספלט הינו חומר הבסיס לכבישים, עם זאת הוא שם קוד לחומר שמחבר בין העולם לרכב עד כה הוא נדרש להיות עמיד לאורך שנים וליצר אחיזת כביש איכותית. היום אנו מבינים שהוא הרבה יותר, הוא רשת, הוא רקמה. יש עולם של צרכים בתחום האספלט, הכל מיכולות תיקון עצמי, לשיפור התרכובת ועד שינוי החומר לחלוטין. מיותר לציין את ההשפעה וההזדמנות בגלובלית שבפיתוח חומר חכם בתחום זה.

פרסונליזציה - המוקד בתחום התשתיות הוא לרוב המבנה הפיזי והתקציב, עם זאת האזרח הוא בעל העניין המרכזי. אתגר זה מחפש דרכים חדשניות להעניק שירות לאזרח דרך התשתיות כמו למשל: תכנון פרויקטים מזווית המשתמש והתושב, העברת מידע אישי למשתמש, התאמת התשתית לסוג המשתמשים, יצירת מערכות משוב ועוד.

אחזקה חזויה - תשתיות התחבורה מורכבות מאלפי קטגוריות שונות, תחזוקה שלהם מצילה חיים וחוסכת בכסף. תחזוקה חזויה היא תחזוקה אשר מאפשרת לתקן כשל בזמן הנכון, לא מוקדם מידי וכמובן לא מאוחר מידי. זה מתאפשר על ידי ניתור כחם של המרכיבים השונים. כאתגרים רבים וכל אחד מהם חשוב ומתוקצב בפני עצמו: איכות צביעת הכביש, בורות, תקינות גשרים, רמזור, תאורה, מעקות ועוד. הפתרונות יכולים להיות משילוב כטבמ"ים בפעילות דרך ניצול המידע שנאסף על ידי רכבים ועד סריקות ליזר של מבנים.

 

פרסים

  1. פרס ראשון - 30,000 ש"ח.
  2. פרס שני - 20,000 ש"ח.
  3. פרש שלישי - 10,000 ש"ח.

חמשת המקומות הראשונים יוזמנו להצגת המיזם לדירקטוריון והזדמנות להטמעת המיזם בפרויקטים של נתיבי ישראל.

 

איפה ומתי? 

בתאריכים 24-25.04.18, בשדרות אריאל שרון 3, אור יהודה.

  • הסעות יצאו ביום שלישי מעזריאלי ת"א בשעה 9:30 ויחזרו בשעה 21:30.
  • הסעות יצאו ביום רביעי מעזריאלי ת"א בשעה 9:30 ויחזרו בסיום ההאקתון.

 

 

 

לפרטים נוספים והרשמה: לחצו כאן

 

סיווג
סוג האירוע: