גב-ים פרסמה הבוקר דוחות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2023

גב-ים פרסמה הבוקר דוחות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2023 ומסכמת גידול של כ-33% ב-FFO המיוחס לבעלי המניות, אשר הסתכם במחצית הראשונה של השנה בסך של 198 מיליון ש"ח. בנוסף גידול של כ-18% ב-NOI של החברה אשר הסתכם במחצית הראשונה של השנה בסך של 318 מיליון ש"ח וגידול של כ-9% ב- NOI מנכסים זהים. החברה הגדילה את תחזית ה-NOI לשנת 2023 לטווח של כ-640-655 מיליון ש"ח, ואת תחזית ה-FFO המיוחס לבעלי מניות לטווח של כ-380-400 מיליון ש"ח. כמו כן הראתה גב ים גידול של כ-29% בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת, אשר הסתכם במחצית הראשונה של השנה בסך של 295 מיליון ש"ח. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2023 בסך של 335 מיליון ש"ח, לעומת סך של 637 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי נובע מגידול ב-NOI ובהכנסות ממימון מחד, ומאידך - מקיטון בהכנסות מעליית שווי הוגן, ביחס למחצית הראשונה אשתקד. החברה חתמה על הסכמי שכירות בנכסים קיימים בעלייה ריאלית ממוצעת בשיעור של כ-10% במהלך המחצית הראשונה של השנה. לגב-ים צבר פרויקטים בפריסה רחבה במוקדי הביקוש המרכזיים, הכולל 12 פרויקטים, בשטח כולל של כ-480 אלף מ"ר, בהשקעה כוללת של כ-5 מיליארד ש"ח, אשר יוסיפו להכנסות החברה כ-435 מיליון ש"ח בשנה. כ-55% מהשטחים העיליים בפרויקטים אלו כבר שווקו.

 

אבי יעקובוביץ': השנה הקרובה תמשיך להיות מאתגרת (צילום: אלדד רפאלי)

 

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים: "בצל הסביבה העסקית המורכבת והתקופה המאוד מאתגרת, גב-ים ממשיכה להציג דוחות טובים, עם גידול בפרמטרים התפעוליים, עלייה ריאלית בדמי השכירות ושיעורי תפוסה גבוהים. הדרך והמתווה בהם פעלה גב-ים לאורך השנים, בזמנים ובתקופות טובים יותר, בצמוד לאסטרטגיה ארוכת טווח ותוך זיהוי המגמות בשוק, מקרינים על תוצאות החברה בתקופה מאתגרת זו. גב-ים מגיעה מוכנה לתקופה זו, עם ארגז כלים שמאפשר לחברה לצלוח תקופה זו, תוך המשך הפעילות השוטפת והיזמית, עמידה בהתחייבויות ושליטה בניהול התזרים, לצד מבנה הון חזק. החברה פועלת תוך ראייה לטווח ארוך, המבוסס על גל שיכול לספוג התאמות על ציר הזמן. השנה הקרובה תמשיך להיות מאתגרת. היקף מזומנים של כ-708 מיליון ש"ח ומסגרות אשראי של כ-465 מיליון ש"ח, בנוסף לתזרים מזומנים מפעילות שוטפת, העומד, נכון ליום 30.6.2023, על סך של כ-295 מיליון ש"ח, ונגישות גבוהה לגיוסי חוב בשוק ההון, מהווים פרמטר מרכזי בהתמודדות עם תקופה מאתגרת זו. כל הנ"ל גוזרים גמישות פיננסית לפעילות היזמית של החברה ועמידה בהתחייבויותיה."

הדו"ח באתר הבורסה לניירות ערך >>

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר