דונה זכתה במכרז לבניית 240 דירות בעפולה

חברת דונה זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל במורדות עפולה הצעירה. החברה זכתה בשני מגרשים להקמת 240 יח"ד בשכונת עפולה הצעירה תמורת 25.3 מיליון שקל, כך שהמחיר ליחידת קרקע כולל הוצאות פיתוח הסתכם בכ-105 אלף שקל. המגרש שבו דונה זכתה משתרע על פני 41,912 מ"ר, ועלות הוצאות פיתוח הקרקע עומדת על 22.2 מיליון שקל.

הקרקע נמצאת בעפולה הצעירה, שכונה חדשה, שנבנית ונגישה לנתיבי תחבורה משמעותיים כמו כביש 65 ורכבת העמק שצפויה להיפתח בשנה הבאה ולקצר את זמני הנסיעה למתחמי התעסוקה באזור חיפה (17 דקות נסיעה). השכונה החדשה נמצאת בחלקה הצפוני של העיר עפולה ובסמוך לבית החולים העמק ויש לה נוף פתוח להרי הגלבוע.

לדברי אוהד סבן, סמנכ"ל בחברת דונה, "אנחנו שמחים לצרף את עפולה למגוון שכונות המגורים שאנחנו בונים בערים השונות בישראל. בשנים האחרונות עפולה נמצאת בתנופת בנייה אדירה, ואנחנו חושבים שהיא תהפוך לאחד מהיעדים האטרקטיביים לזוגות ומשפחות צעירות המחפשות לרכוש דירה במחיר שפוי וליהנות מאיכות חיים גבוהה. בשנה הקרובה תגיע רכבת העמק לעפולה, ובסמוך מתוכנן להיבנות פארק היי טק חדשני שיספק אלפי מקומות עבודה לתושבים. על פי התכנון, הפרויקט יכלול בניינים נמוכים של 6-7 קומות וישמר את המרקם הכפרי של האזור".

ממוצע התחלות הבנייה בעפולה בשנים 2005-2011 עמד על 116 יח"ד בשנה, אלא שבשלוש השנים האחרונות ישנו זינוק חד ל-432 יח"ד בממוצע רב שנתי. העיר שמתפקדת כמוקד שירותים אזורי נהנית כיום מהגירה חיובית וצפויה להכפיל את גודלה תוך 15 שנה.

לעפולה עתודות קרקע נרחבות וקיים תכנון לתוספת של כ-9,000 יח"ד, מתוכן כ-4,600 ברובע יזרעאל.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר