ה"אל-סורג" נבדק ואושר עפ"י תקן ASTM F2006 המחמיר

לראשונה: סורג ישראלי העומד בדרישות מכון התקנים. הסורג השקוף פרי פיתוח ישראלי נבדק ואושר עפ"י תקן ASTM F2006 המחמיר.

מכון התקנים הישראלי, בדק ואישר את הסורג השקוף של חברת "אל סורג" מבחינת עמידה במבחני עומס שונים, והוא הסורג היחיד בשוק הישראלי המתאים לתקן האמריקאי, ASTMF2006.
הפרמטרים שנבדקו הם:

  • עומס תלייה במשקל 22.7 ק"ג על כל פס של סורג במשך דקה, כשהמטרה היא לבחון את המתקן במידה ומופעל עליו עומס המדמה ילד במשקל של 22.7 הנתלה על פס הסורג
  • שלוש הטלות שק במשקל 45 ק"ג על המתקן כשהמטרה לבחון את המתקן במידה ומופעל עליו עומס המדמה ילד במשקל של 22.7 ק"ג שנופל על המתקן ממרחק של 66 ס"מ או רץ אליו במהירות של 3.48 לשנייה
  • מרווח שלא עולה על 10.2 ס"מ בין השלבים למנוע נפילה של ילד דרך פתחי הסורג

ארז פז מנכ"ל חברת "אל סורג": "אנו שמחים ונרגשים כי מכון התקנים הישראלי בדק ואישר את הסורג השקוף עפ"י התקן האמריקאי המחמיר. הסורג השקוף הוא פיתוח שלנו, ועמלנו רבות כדי להביא בשורה לצרכנים, סורג חזק, בטוח ושקוף לחלוטין, על מנת שילדים יהיו מוגנים בבתיהם ומשפחות יהיו בטוחות בפני פריצות. לצערי, שוק הסורגים הוא שוק פרוץ המאפשר לכל פלוני למכור סורגים לא תקינים המהווים סכנות רבות. אין ספק כי בדיקת מכון התקנים מהווה קרקע בטוחה לצרכן הישראלי".

אל-סורג הוא היחיד המתאים לתקן 6250 "בית בטוח" אשר נוצר בזכות שיתוף פעולה של ארגון "בטרם" ומכון התקנים. הסורג השקוף, של חברת אל סורג, הוא פתרון בטיחותי עם מראה נקי ומוקפד המאפשר לנוף להיכנס מבעד לסורגים כאילו לא היו ומהווה פתרון עיצובי.
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר