חברת תרמוטרה זכתה במקום ה1 בתחרות הסטארטפים של EU Climate Policy Forum

חברת תרמוטרה, החברה בקהילת החדשנות של CivilEng זכתה בשבוע שעבר במקום הראשון בתחרות הסטארטפים של EU Climate Policy Forum.

הארוע, שהתקיים במקביל בתל אביב ואונליין, היה ראשון מסוגו לעידוד חדשנות מכוונת אקלים, לדיון במדיניות האקלים הנכחית והעתידית של האיחוד ולחשיפה ליכולות המימון והמענקים של האיחוד לחדשנות בכלל ולסטארטאפים בפרט. בארוע השתתפו בכירים מהאיחוד האירופאי וכן שרת הגנת הסביבה ושר המדע. להרחבה למידע נוסף

חברת תרמוטרה מפתחת מערכת קירור וחימום מבוססת שינויים בלחות המוטמעת בקירות מבנים. המערכת יכולה להיות מותאמת לשיטות בניה רבות, אך כרגע תרמוטרה מתמקדת בשיטת המעטפת המאווררת – (VF - ventilated facade) המשמשת הן לבניינים חדשים והן לשיפוץ להתיעלות אנרגטית בבניינים קיימים.

המוצר של תרמוטרה מכיל חומר סופח המשמש מאגר אנרגיה לחימום וקירור, ומערכת בקרה המפעילה את המאגר ברגע הנכון לחסכון מירבי. ניתן לחשוב על המוצר כבידוד אקטיבי היוצר טמפרטורה במעטפת הבניין השונה מטמפרטורת הסביבה וכך חוסך בהפעלת מזגן.

תחום ההתייעלות האנרגטית במבנים מקבל לאחרונה תשומת לב רבה. באירופה למשל יש שיח מאוד משמעותי על renovation wave - השקעה ממשלתית של עשרות מילארדי דולרים בשיפוץ לחסכון אנרגטי של מבנים קיימים, בנוסף לרגולציה האירופאית הדורשת שכל מבנה חדש באיחוד יהיה כמעט מאופס אנרגיה (nZEB).

קו המוצרים של חברת תרמוטרה משתלב בשיטות בניה קיימות ומבוסס על חומרים שהם בחלקם post consumer או פסולת של תהליכים תעשייתיים אחרים. אם נוסיף את החסכון באנרגיה, תרומטרה מבטיחה שורה תחתונה כפולה: גם אימפקט סביבתי חיובי וגם תשואה כספית יפה.

  • למידע אודות השקעה בחברת תרמוטרה מייל

Figure 2: השוואת ביצועים בבקרת חוג פתוח במשך 24 שעות


Figure 1: מערכת הניסוי של תרמוטרה בפעולה

מימין יחידה המדמה VF סטנדרטי, משמאל היחידה של תרמוטרה. ניתן לראות את המאווררים המשמשים להפעלת החומר

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר