טרם התקבלה חוות דעת.

מ.ב אנד ביונד

חישובי כמויות , סופרפוזיציה ואומדנים, סריקות לייזר למדידה ומידול אז מייד

שתף:

אודות

חברת מ.ב אנד ביונד קיימת משנת 2010, היא חברת בת של רום הנדסה בע"מ. לחברה נסיון רב עם יזמים וקבלנים מתחום הבינוי והתשתיות. החברה נותנת שירותי ניהול BIM, הכנת כתבי כמויות, הכנת המכרזים, ותקציב. כל התוצרים שלנו הם תוצאה של 45 שנים של נסיון בביצוע ותכנון. כל התוצרים שלנו הם תוצאה של מודלים תלת מימדיים ונסיון רב של שנים בתכנון, תמחור וכמויות.

 

לחברה צבר לקוחות:

יזמים – מליסון, קבוצת עופר, י.ח דימרי, אלעד מגורים, אסיה חדרה, ועוד.
קבלנים – י.ח דימרי, אלקטרה תשתיות, MW, י.ינקוביץ' ועוד.

 

החברה מטפלת בצבר פרויקטים בהיקף של כ 1.6 מיליארד ש"ח נכון להיום. לחברה 7 מהנדסים ושני מנהלים. מנכ"ל החברה – יוסף ליפשיץ, בעל תואר ראשון למנהל עסקים למנהלים מהמכללה למנהל. דור שני של מהנדסים: אתי ליפשיץ – הנדסה אזרחית, בעז ליפשיץ הנדסת מכונות.

 

לחברה סיפורי הצלחה מאד מיוחדים כגון סיפור ההצלחה של מגדלי בבלי של אלעד מגורים (יצחק תשובה). מדובר בבניית מגדל מגורים יוקרתי בן 40 קומות רווחת דיירים וקומות מרתפים– היזם התקשר עם החברה על מנת לערוך תיאום מערכות, תקציב , והכנת מסמכי המכרז. לאחר ביצוע התיאום,התקציב ושליחת המכרז התקבלו הצעות מחיר מאד קרובות למחיר התקציב. הקבלן הזוכה ביצע את העבודה בחסכון של 4 חודשים בלו"ז – כתוצאה ישירה מכך שלא היו טעויות תכנון, וללא חריגות בתקציב. המבנה כולו נבנה במחיר התקציב הראשוני שהוצאנו לחברה. דבר נדיר מאד בתחום הבינוי.

 

דוגמא זו מיני רבות של יזמים שבחרו בנו לביצוע תיאום מערכות ושירותים נוספים.

 

קטגוריות

תחומי פעילות

חוות דעת

טרם התקבלה חוות דעת.

צור קשר עם החברה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר