סיום קורס בקרת פרויקטים בקבוצת ברן

בשבוע שעבר הוענקו תעודות סיום למשתתפי קורס בקרת פרויקטים בקבוצת ברן, שיתוף פעולה של הקבוצה עם CivilEng Academy. הקורס מהווה חלק מתכנית הכשרת עובדים ארוכת טווח שבנו בחברה.

"אנחנו כל הזמן פועלים לשפר את השירות שאנחנו נותנים ללקוח" אמר איציק פרנק, מנכ"ל קבוצת ברן. "צריך לפעמים לעצור ולחזור אל ה-PMBOK, המדריך לניהול פרויקט, זה גם יוצר מתודולוגיה ומשפר את התרבות הארגונית". איציק טוען שיישום, אפילו חלקי, של המידע שנלמד בקורס יכול לבוא לידי ביטוי בחיסכון של מאות אלפי ואפילו מיליוני שקלים בפרויקט. הקורס, הוא מצהיר, מהווה חלק מראייה הוליסטית ומתוך ההבנה שאין קיצורי דרך וקסמים בדרך למקצועיות והכל עומד על הידע והניסיון של האנשים.

עמרי גלברט, סמנכ"ל פיתוח עסקי, הבהיר שההכשרות הפנימיות בחברה נעשות לרוב כהכשרות לפי התמחות ומתוקף כך הן ספציפיות יותר. לעומת זאת "הקורס הזה מאפשר להפגיש בין אנשים מתפקידים שונים בחברה, למשל ביצוע, תכנון, כספים ו-PMO, ולאפשר למשתתפים לראות את העבודה מזוויות ראייה שונות". כך לטענתו, שני סוגי ההכשרות חשובים להפרייה הלימודית ומשלימים זה את זה.

ריכוז של מגוון אנשים מהחברה בחדר אחד, הסביר זהר נבו, מנכ"ל ברן ישראל, מאפשר הבנה והגדרה משותפת של האבנים הבסיסיות שעליהן יושב פרויקט תוך העלאת שאלות, הבנת הפרויקט מהזווית של בעלי העניין השונים ויצירת שיח עמיתים מקצועי. "הקורס הזה הביא אותנו עד למדרגה של השטח - מעבר לתיאוריה. הנדבכים הבאים בתהליך יכללו הכשרות ייעודיות בעולם התכנון, הביצוע, הפיקוח והבקרה".

אורנית ברק, סמנכ"לית משאבי אנוש, מבהירה כי בראיית הארגון, המשאב האנושי מהווה כלי מפתח להצלחתה של החברה בכלל ושל הפרויקטים בפרט. ככזה, החברה רואה חשיבות עליונה בטיפוח המקצועיות של העובדים ומכירה בערך המוסף שמעניק כל מחזור בוגרים המסיים קורס איכותי ומקצועי ללקוחות ולחברה. על מנת ליצור תהליך סדור של שיפור והתמקצעות, החברה בנתה מערך הדרכות רב שנתי המכוון למגוון של תפקידים ודרגים ניהוליים ומקצועיים, המלווה את כלל העובדים לאורך כל מחזור חייהם בחברה. תהליכים אלו מייצרים אחידות בשפה הפרוייקטלית ומסייעים לשימור עובדים ומחוברות אירגונית מתוך ידיעה שהארגון דואג, משמר ומטפח את עובדיו בכל מגוון התפקידים והמקצועות.

 

הענקת תעודות בקורס בקרת פרויקטים - "יישום של פרט אחד יכול להוביל לחיסכון של מיליוני שקלים"

 

זהר נבו מסביר שבשביל לשלוט במערכת גדולה כמו ברן מחוייבת עבודה דרך סט ערכים וחזון, "אנחנו חייבים להסתכל על צמיחה של אנשים בארגון כדי להביא ללקוחותינו את הערך הטוב ביותר". אורנית ברק מוסיפה שהנהלת הקבוצה רואה חשיבות רבה בקידום ושימור עובדי החברה ברמה העליונה של מקצועות ההנדסה בישראל.

קבוצת ברן נחשבת לקבוצת ההנדסה והפרויקטים הותיקה והגדולה בישראל ומונה קרוב ל-600 עובדים בארץ וכ-200 בחו"ל. החברה מספקת מגוון שירותים החל מתכנון הנדסי מולטי-דיסיפלינרי, דרך כל שירותי ניהול וביצוע פרויקטים - PMO, בקרת לו"ז, בקרת תקציב, ניהול סיכונים, רכש ועד Design & Build Project. החברה פועלת במגוון תחומים לרבות תשתיות תחבורה, מבנים, תעשיה תהליכית, תעשיה טכנולוגית, נמלי ים ותעופה, אנרגיה, תקשורת, HLS (Homeland Security) ועוד. כיום מעורבת החברה ב-40 פרויקטים בין-לאומיים באפריקה, אסיה, אירופה וישראל. החברה נסחרת בבורסה מאז 1992.

 

מימין: איציק פרנק. משמאל, מלמעלה למטה: זהר נבו, אורנית ברק, עמרי גלברט.

 

"בחרנו בעיקר חברה' צעירים בתפקידי מפתח בפרויקטים" - בוגר קורס שמח לקבל תעודה 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר