קבוצת שטרן מודיעה על מינויו של ליאור שניר לתפקיד מנכ"ל החברה

 

קבוצת שטרן, מקבוצות הבנייה והיזום המובילות והוותיקות בישראל, מודיעה על מינויו של ליאור שניר למנכ"ל הקבוצה. שניר, ששימש כסמנכ"ל ההנדסה קיבל את המושכות מהמייסדים, אסף ואמנון שטרן, ששימשו כמנכ"לים משותפים מיום הקמת החברה עם אביהם יצחק ז"ל ב-1982. אסף ואמנון שטרן יכהנו כיו"ר פעילים במשותף וימשיכו להתוות את מדיניות החברה.  

לשניר ניסיון עשיר ורב שנים כמנהל פרויקטים ומהנדס בניין ראשי מתוכם כ-21 שנה בקבוצת שטרן במסגרתם ניהל פרויקטים רבים בישראל בתחום הבנייה למגורים, מרכזים לוגיסטיים, מפעלים וכן ייזום של פרויקטים בחברה, הטמעת נהלים ושיטות עבודה, טיפול בנושאים משפטיים, חוזים ועוד. שניר הנו בעל תואר B.S.C בהנדסה אזרחית מהטכניון, חיפה.  

מנכ"ל קבוצת שטרן הנכנס ליאור שניר: "אני שמח ומודה לאסף ואמנון שטרן על האמון וההחלטה להעביר את מושכות ניהול החברה אחרי יותר מארבעים שנה בהם הביאו אותה להישגים מרשימים. צמחתי יחד עם החברה מאז הצטרפותי וכיום אנו מקימים פרויקטים גדולים ומורכבים בכל רחבי הארץ במגוון תחומים ונחשבים לאחת החברות האיכותיות והמצליחות בענף. הפוטנציאל הרב של ההון האנושי, הידע והניסיון הרב שנצבר בחברה מאפשר לנו להמשיך להתפתח ולצמוח למקומות חדשים, לגוון את פרוטפוליו הפעילות של החברה ולהביא הצלחות והישגים רבים נוספים."

קבוצת שטרן מעסיקה למעלה מ-110 עובדים וכ-2,000 עובדי קבלן ב-20 פרויקטים הנמצאים בשלבי בנייה שונים בפריסה ארצית ופועלת גם בחו"ל. בין הפרויקטים המובילים והמוכרים של הקבוצה: הרצליה הילס, פארק העברית בירושלים, כרמי הנדיב בקריית מלאכי, מלון נבל דויד בכנרת, בניין עזריאלי חולון, גטי הר חוצבים, Stern view רמת ישי, מרלוג שופרסל במודיעין ופרויקטים רבים למגורים ברחבי הארץ.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר