תוצאות סקר השכר של ענף הבנייה לשנת 2018

תוצאות סקר השכר לשנת 2018

טבלת השכר המפורסמת לעיל, משקפת תמונה עדכנית של מצב השכר במגוון המקצועות בענף הבנייה ומאפשרת לכם, המועמדים, העובדים והמגייסים, להשתמש בה ככלי עזר.

ניסיון, ידע והשכלה מעלים את ממוצע השכר ולכן סביר שטווח המשכורות יהיה קרוב יותר אל הקצה העליון. לחלופין, היעדר התאמה או היעדר ניסיון/השכלה יקרבו את השכר לקצה התחתון של הטווח.

  • לצפייה בתוצאות סקרים קודמים: כניסה

הערות חשובות

  • הסקר משקף את הנתונים שנשלחו על ידי הגולשים.
  • השכר המוצג בסקר באלפים [ש"ח] ובשכר ברוטו.
  • כללי - השכר המוצג ללא התייחסות להשכלה הנדסה \ הנדסאות.
  • מנהל עבודה - השכר המוצג ללא התייחסות למנהלי עבודה מוסמכים \ שאינם מוסמכים.
  • תוצאות הסקר אינן משקפות הטבת רכב, או השתתפות בהוצאות\גילום רכב.

 

 

התפלגות ממלאי הסקר לפי מקצוע [אחוזים]

 

התפלגות ממלאי הסקר לפי תחומי עיסוק [אחוזים]

התפלגות ממלאי הסקר לפי מין 

 
קרן השתלמות 
קרן השתלמות היא קופת חיסכון לשכירים ולעצמאיים, שנועדה לשמש את העובדים למימון השתלמויות כגון כנסים מקצועיים ולימודי המשך, אולם כיום משמשת על פי רוב כאפיק חסכון כללי לטווח בינוני - האפיק היחיד שלא לטווח ארוך, שנותר פטור ממס לאחר הרפורמות במיסוי שוק ההון בישראל.
 
עבודה בימי שישי 
בענף הבנייה, רוב החברות הקבלניות עובדות גם בימי שישי וכנגזרת מכך אנשי הביצוע. בחלק ממקומות העבודה, מתאפשרת "חלוקת עבודה פנימית באתר" ואז תקבע רוטציה בין צוות הניהול אולם תמיד ימצא מנהל עבודה בשטח. בחברות הניהול-פיקוח והחברות היזמיות, העבודה בימי שישי כמעט ואינה מקובלת, כמובן שהכל מותנה ונקבע בהתאם לחוזים האישיים.  
 
רכב חברה 
כחלק מההטבות אותן מבקש המעביד להעניק לעובד, יקבל העובד רכב חברה. הרכב יעמו לרשותו של העובד במהלך העבודה ומחוצה לה. השתתפות העובד בגין הרכב תהיה על בסיס שווי שימוש ברכב, על פי התקנות שנכנסו לתוקף בחודש ינואר 2011. לחישוב שווי רכב ראה כאן
 
 
משכורת 13 
תשלום הניתן לעובד כחלק מהטבה \ בונוס בגובה השכר החודשי של העובד. מאחר שמדובר בהטבה (תוספת לשכר) היא איננה מהווה רכיב לצורך חישוב פיצויי הפיטורים.
 
בונוסים
הטבה כספית הניתנת לעובד הנובעת בדרך כלל מהצלחת הפרוייקט או המשימה. גובס הבונוס יהיה לפי דיקול החברה ויהיה נגזרת של ההצלחה שהושגה (לדוגמא - רווחים מפרוייקט וכו'). ברוב המקרים, הבונוס יהיה חלק מהחוזה האישי של העובד או לחילופין - בהתאם לשיקול דעתו של המעסיק.
 

 

מעוניינים למצוא את העבודה הבאה ? כל הפרטים