איטום אמבטיה אקרילית

3 פוסטים / 0 חדשים
פרסום אחרון
מערכת האתר
התמונה של מערכת האתר
אני לומדת בדרך הקשה על הנושא

אני לומדת בדרך הקשה על הנושא ... ויש לי שאלות.


יש לנו רטיבות שהגיעה מאיזור האמבטיות החוצה. את הרטיבות גילינו רק אחרי שעברה את חדרי האמבטיה שמחופים באריחי גרניט פורצלן.


נאמר לנו שמדובר באיטום לא טוב של האמבטיה - נסיונות איטום שונים - בסיליקון וברובה לא עזרו. עכשיו באו לאטום עם שני פאנלים...  אני חושבת שהאיטום לא יעזור. מדובר באמבטיה אקרילית שרכשנו לדירה שהיא חלק מפרוייקט. באותו זמן לא ממש הבנו מה המשמעות אבל אמרו לנו שזה יותר מומלץ.


לאחר קריאה בימים האחרונים אני מבינה שכדי לוודא שהאמבטיה מותקנת טוב, היא צריכה להיות על איזושהי קונסטרוקציה וגם להיות בתוך יציקה? (הבנתי נכון?) ושגם צריך לשים חומר בינה לבין הקירות אבל לא חול.


איך אני יכולה לדעת שזה בוצע? אם לא רכשתי מסגרת לאמבטיה (אולי כן נרכשה ביחד עם האמבטיה?). מדובר בפרוייקט ולא בבנייה פרטית, כך שאין לי את האפשרות לבחור אנשי מקצוע וגם באמת שעם כל הרצון, אני בורה ועמת הארץ ולכן בחרתי דירה בפרוייקט ולא לבנות בעצמי משהו...


אם הקבלן לא התקין נכון את האמבטיה, האחריות עליו? או שבי האשמה שאני לא מבינה גדולה בנושא ולא רכשתי הכל כמו שצריך?...


תודה,


ורד

admt2000
התמונה של admt2000
ורד שלוםראשית, אם קנית דירה

ורד שלום


ראשית, אם קנית דירה מקבלן, האחריות שלו.


אמבטיה אקרילית מגיעה תמיד עם קונסטרוקציה, אין לזה קשר לרטיבות.


לפני התקנת האמבטיה והאריחים, חייבים לאטום בחומר ביטומני מתאים את  רצפת החדר הרטוב כולו, את הקירות עד לגובה 10 סמ מעל גובה הריצוף, ובאזור האמבטיה עד לגובה 10 סמ מעל גובה האמבטיה. בשתי דפנותיה הצמודות לקיר. אני מניח שכל זה לא נעשה, או נעשה בצורה רשלנית.


אני ממליץ להזמין מהנדס שעוסק בביקורת מבנים שיתן לך חוות דעת מקצועית, איתה יש לפנות לקבלן ולבקש לבצע את הנדרש כדי לאטום את האמבטיה והחדר כולו (במקרים קיצוניים צריך לפרק את כל הקרמיקה והאמבטיה ממקומם. במידה ולא ירצה תצטרכי ככל הנראה לתבוע את זכויותיך בבית משפט


בברכה


אורי


אני מני